אהוב החיילים: שלמה ארצי מופיע עם חיילי צה"ל. צילום מסך מסרטון

אהוב החיילים: שלמה ארצי מופיע עם חיילי צה"ל

הזמר הלאומי, שלמה ארצי עלה אמש (ה') לשמח את חיילי צה"ל וכוחות הבטחון בפסטיבל "יותר בפארק" במופע קייצי מרשים שכלל דואטים מיוחדים עם חיילים שארצי בחר בעצמו דרך הפייסבוק.

אחרי שנבחר במקום הראשון אצל החיילים וכוחות הביטחון כ"הזמר האהוב", שלמה ארצי הופיע אמש (ה') בפסטיבל "יותר בפארק" של מועדון יותר והאגודה למען החייל בפארק הירקון בתל אביב למול כ/ 15,000 איש.

על מופע החימום היה אחראי הזמר האהוב עידן עמדי שנבחר על ידי ארצי להופיע לפניו. עמדי ביצע את להיטיו הבולטים והאהובים כמו: "כאב של לוחמים", "תשליך", "אלייך", "נגמר", "בזמן האחרון" ועוד. עמדי התרגש מההופעה, טרח לציין זאת מספר פעמים והצטער על כך שהוא לא בפוקוס בגלל גודל המעמד. כמו-כן לא שכח לתפוס סמארטפון של מעריץ ולהשאיר לו סלפי למזכרת.

עמדי מחמם
עמדי מחמם © אור גפן
 

ההמתנה שבין מופע החימום של עמדי לבין זה של שלמה ארצי, הפכה למסיבה ענקית שכללה רמיקסים וטראקים מוצלחים כשהבולט מביניהם וזה שהרקיד את כולם היה כמובן הרמיקס ל"גולדן בוי" של נדב גדג'.

 

כששלמה ארצי עלה להופיע הקהל לא הפסיק להריע לאחר ציפייה ארוכה, והצטרף לשלמה עם מיטב מרזומה השירים שלו שכללו את: "אהבתיה", "כל יום", "תגידי", "את ואני", "חום יולי אוגוסט", "מנגב לך את הדמעות", "נבראתי לך", "פתאום כשלא באת", "מסע כזה", "ארץ חדשה", "לא עוזב את העיר" ועוד רבים וטובים.

מזיע ומקצוען - כרגיל
מזיע ומקצוען - כרגיל © אור גפן

בנוסף, ארצי קלט בקהל את הרמטכ"ל הקודם, בני גנץ והעלה אותו לבמה לשאת דברים, לאחר מכן העלה את הנכד שלו, מיכאל לנגן בגיטרה חשמלית. כצפוי משלמה ארצי, אילתורים רבים נרשמו במהלך ביצועיו לשירים וכן דיאלוגים בשיר עם הקהל ואף הרבה לשפוך עליהם מים בגלל החום.

מתחכך עם הקהל
מתחכך עם הקהל © אור גפן
15,000 חיילים
15,000 חיילים © צילום מסך מהסרטון

שלמה הודה מספר פעמים לחיילים שבחרו בו, העלה שני חיילים שזכו בתחרות מקדימה בעמוד הפייסבוק של "ידיעות אחרונות" ואותם הוא בחר בעצמו לבצע איתו דואט לאחד משיריו. הזוכים הם אלעד אהרון מרמת-גן שביצע עם ארצי את "אחרי הכל את שיר" וטופז אבדנג, שרבים מכם בטח מזהים מהעונה הראשונה של "דה וויס", שם הייתה תחת כנפיו של שלמה אחר. זו ביצעה עם ארצי את "קצת משונה שלא נשארת" ואת "מלך העולם".

זכתה להיות מלכת העולם
זכתה להיות מלכת העולם © צילום מסך מהסרטון
 

החיילים אלעד אהרון וטופז אברנג, שהשתתפו בתחרות שערכנו כאן, הגשימו חלום ושרו אמש עם שלמה ארצי על במת פארק הירקון, מול 15 אלף חיילים שהגיעו לפסטיבל "יותר בפארק". תודה לכל החיילים ששלחו לנו סרטונים - אתם נפלאים!Shlomo Artzi – שלמה ארצי

‎Posted by ‎ידיעות אחרונות Yedioth Ahronoth‎ on‎ שישי 3 יולי 2015

אבדנג מספרת לנו על הדואט עם שלמה כי "קודם כל זו חויה ענקית, כבוד גדול להופיע עם גדול הזמרים שלמה ארצי והנגנים המדהימים שלו". מספרת ומוסיפה על הרגע בו התבשרה כי שלמה בחר בה בתחרות "כשקיבלתי את ההודעה מאוד התרגשתי, התחלתי לבכות ולצרוח באוטובוס ולא ידעתי איך להגיב לזה" מציינת "זהו רגע מרגש! ישר התקשרתי למשפחה, חברים וכולם קנו כרטיסים". מלבד זאת, אבדנג מספרת על התגובות שקיבלה לאחר המופע "התגובות מדהימות. אנשים שאני לא מכירה עוצרים אותי, מחמיאים לי וגם הסובבים אותי, זה מאוד מרגש וכל כך כיף לי לשמוע את זה מאנשים וזה רק גורם לי יותר להתרכז במטרה שלי שזה להיות זמרת ושחקנית, אז תודה לכם".

 
וגם אלעד הפתיע את כולם!
וגם אלעד הפתיע את כולם! © צילום מסך מהסרטון

 

תגובות