מתחדשים? עברי לידר וג'וני גולדשטיין באלבום חדש. צילום: דודי חסון

מתחדשים? עברי לידר וג'וני גולדשטיין באלבום חדש

ההרכב המיוחד TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין באלבום רמיקסים חדש, ממש בפתיחת הקיץ עם שירים שנתמכר אליהם במהרה!

לפני כארבע שנים יצאו לידר וגולדשטיין למסע עולמי, השניים פיתחו עצמם בחו"ל ובארץ עם אלבום בינלאומי הכולל שירים מז'אנר הפופ והם ללא ספק הצליחו בגדול. השניים ניסו להביא משהו חדש לעולם המוזיקה וגם הצליחו בזה, הם זכו להצלחה ואהדה אדירים בארץ וברחבי העולם.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

למי שלא הבין את מקור השם TYP אז הנה התשובה לכך, ראשי התיבות של TYP שם ההרכב של השניים הוא, "The Young Professionals" שבעברית זה אומר "המקצוענים הצעירים" השם מתאים להרכב בצורה מושלמת ואף נותן תקווה למוזיקה הצעירה.

לידר וגולדשטיין הם ההוכחה לכך שאפשר להצליח בחו"ל ובוא זמנית גם להיות חלק בלתי נפרד מישראל ומהתרבות שלה, כזכור לידר גם מככב בארץ בסדרת הראליטי "אקס פקטור" שם הוא על תקן השופט הרגיש והמקצועי להפליא, וכמובן שמתרכז גם בקריירה הישראלית שלו, ממש לא מזמן יצא ללידר אלבום חדש "האהבה הזאת שלנו".         החיבור ביניהם הוא לא פחות ממדהים, מעורר השראה ואנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לדברים הבאים שהשניים יעשו יחד.

אז אחרי הצלחה גדולה השניים הוציאו אלבום בינלאומי נוסף הכולל 18 שירים שמתוכם שיר מקורי מיוחד ושונה, 14 רמיקסים ו-3 גרסאות כיסוי.

האלבום נפתח בשיר "Talking Body", שיר שמתחיל רגועה יחסית ולאט לאט מתעצם. את השיר שרה טובה לו עם קולות רקע שמאחוריה. האלבום ממשיך בשירים מכל הסגנונות וזה ללא ספק מה שעושה את האלבום לטוב כל כך, מיוחד ושונה ממה שאנחנו רגילים לראות בארץ.

 

שיר הסיום של האלבום "All Of It But Me" שיר שסוגר את האלבום באופן מושלם הוא קצבי וממכר במיוחד, השיר סוגר האלבום ומשאיר לנו טעם של עוד.

האלבום החדש מורכב משירים בסגנון פופ כאשר בשירים שרים בין היתר גם זמרים וזמרות אחרים אשר נותנים גוון מיוחד יותר לפרויקט המיוחד של לידר וגולדשטיין. השירים ממכרים וכל אחד ייחודי, הם מיוחדים ופשוט לא יוצאים מהראש מהשנייה ששומעים אותם לראשונה.

מצד אחד השירים נוגעים ואף חלקם רגועים, אך מצד השני הם פופים ובסגנון ראפ, מסוג הדברים שנשמח לשמוע אותם באוזניות בנסיעה לחופשה הבאה שלנו הקיץ. סגנון השירים פונה בעיקר לקהל הצעיר יותר והשירים מתוך האלבום החדש יכולים ללא ספק לעשות לכל אחד מאיתנו את הקיץ כיף יותר ומלא במוזיקה טובה איכותית וממכרת במיוחד של הצוות. השניים גורמים לכולנו לרצות להאזין לאלבום שוב ואנחנו כבר מחכים להופעות של השניים בארץ ובחו"ל. 

לסיום: השניים עמדו בציפיות וללא ספק מחכה להם הצלחה גדולה עם האלבום החדש, אנחנו התאהבנו ואתם?

ציון בסולם פרוגי: ★★★★★ 

 

 

תגובות