הקאברים הטובים ביותר ממופעי הסדרות הגדולות. צילום מסך מיוטיוב

הקאברים הטובים ביותר ממופעי הסדרות הגדולות

חלק מסדרות הנוער הגדולות ביותר בארץ וביניהן "גאליס", "החממה" ו"שכונה" לא מזמן הרימו מופעים גדולים שכללו קאברים לשירים מוכרים ואהובים. אז אילו קאברים הכי אהבנו לשמוע?

הרקדן האוטומטי - אליאנה תדהר ודניאל מורשת

בפעם הראשונה שגאליס יצאו מהמסך וכבשו את נוקיה ב"גאליס המופע", ביצעו אליאנה תדהר ודניאל מורשת קאבר לשירו הנוסטלגי והממכר של צביקה פיק "הרקדן האוטומטי". עם שואו מצוין וביצוע סוחף אל מול 4,000 הצופים, הם הצליחו להפתיע אותנו וכבשו את כולנו.

 

מחוזקים לעולם - כוכבי שכונה

בפורים האחרון, כוכבי התוכנית המצליחה "שכונה" יצאו המהמסך והרימו מופע שהסתובב בכל הארץ וריגש את כל מעריצי הסדרה ההדוקים. במסגרת המופע הקצבי ביצעו כל כוכבי הסדרה את שירו המצליח של אברהם טל "מחוזקים לעולם". הביצוע ריגש את קהל הצופים וזכה לתגובות נלהבות רבות.

 

רץ אלייך- כוכבי החממה

גם כוכבי הסדרה המצליחה של ערוץ ניקלודיאון לצופי Yes, כבשו את היכל נוקיה במופע קאברים מצוין. בין הקאברים המוצלחים אשר בוצעו במופע החממה בלט במיוחד הקאבר הממכר לשיר המצליח של עילי בוטנר וילדי החוץ - "רץ אלייך" שאותו ביצעו כל כוכבי הסדרה אשר השתתפו במופע. 

 

זיקוקים - אליאנה תדהר ותובל שפיר

עוד קאבר שללא ספק נתן לנו טעם לעוד במופע של כוכבי הסדרה גאליס הוא הקאבר לשיר האהוב והמרגש של הזמר משה פרץ, "זיקוקים". הקאבר הוא ביצוע של שניים מכוכבי הסדרה, תובל שפיר ואליאנה תדהר, שנתנו ביצוע מדהים ומרגש שהשאיר את הקהל מרוגש במיוחד.

 

ילד של אבא - כוכבי שכונה

במסגרת המופע "שכונה בהופעה" איתו כבשו כוכבי הסדרה "שכונה" את כל רחבי הארץ וליבם של המעריצים, זכור לטובה במיוחד ביצוע הכוכבים לשירו הידוע והאהוב של מוקי - "ילד של אבא". כוכבי הסדרה ביצעו אותו בצורה טובה ומרשימה והשאירו את כל צופי המופע מרוצים ונלהבים.

 

 

 

תגובות