אם לא זמר אז שחקן: 10 הזמרים שניסו להיות שחקנים. צילום מסך מיוטיוב

אם לא זמר אז שחקן: 10 הזמרים שניסו להיות שחקנים

במדינה קטנה, זו רק שאלה של זמן עד שהזמרים והזמרות ינסו להיות גם שחקני טלוויזיה, חלקם מצליחים וחלקם נשארים זמרים. הבאנו לכם רשימה של עשרה זמרים וזמרות שניסו את מזלם. בין המנסים: שירי מימון, לי בירן, רוני דלומי ואפילו משה פרץ!

משה פרץ

הנה מישהו שאולי לא ידעתם שהתנסה גם כשחקן. בשנת 2008, הרבה לפני שסדרות רשת היו הטרנד הכי חם כמו היום, משה פרץ כיכב בטלנובלה בת 22 פרקים בתפקיד ראשי שכולה שודרה באינטרנט הסלולרי. לסדרה קראו "פרץ של אהבה" והיא גוללה את סיפורו של מוסכניק טברייני בשם "משה מלך" (אותו גילם פרץ) שמאורס לחברה ההריונית שלו (מיכל גבריאלוב).

 

ביום אחד לגמרי במקרה, אמרגן מצליח שומע את משה שר ומחליט להפוך אותו לכוכב ולהעביר אותו לתל אביב, אך כשההצלחה מתחילה - כך גם הצרות. למרות הרעיון הקיטשי של הסדרה, היה בה חן מסוים ודי התאהבנו במיוחד שמדובר בסדרה די קלילה שכל פרק היה לא יותר מחמש דקות. את הפרקים המלאים אפשר למצוא ביוטיוב, אבל אנחנו די רוצים שישדרו אותה שוב גם בטלוויזיה, אולי בערוץ 24? 

הפרקים עדיין זמינים, ואנחנו מתגעגעים
 

שירי מימון

שותפתו של פרץ לשולחן שופטי ה"אקס פקטור", גם ניסתה את כשרונה בתחום המשחק. שנה אחרי ההצלחה המסחררת באירוויזיון עם "השקט שנשאר", מימון קיבלה הצעה לשחק בטלנובלה מוזיקלית של ערוץ 24, "ילדות רעות" אליה היא נענתה בחיוב.

כוכבת
כוכבת © צילום מסך

שירי שיחקה זמרת פופ מצליחה בשם מאיה גולד שבין ההצלחה ולהמציא את עצמה כל פעם מחדש, נאלצת להתמודד עם האח המסומם שלה. מימון אולי הייתה מבין הדמויות הבולטות, אך זו החליטה לא להשתתף בעונה השנייה שבסוף בוטלה. הכי ילדה רעה!

 

מוקי

הקריירה של מוקי רק מתחזקת בשנים האחרונות, הוא מצליח להביא את עצמו לקהל רחב יותר מזה שהיה לו עד לפני שנתיים, רבות בזכות הסינגל "ילד של אבא" והשתתפות ב"הכוכב הבא". אך מוקי לא רק זמר נפלא, מסתבר שהוא גם שחקן לא רע בכלל. מוקי שיחק בלא מעט סדרות ישראליות, אך הבולטות שביניהם היו: "יחפים" - שם שיחק קיבוצניק עם חיים מסובכים ו"מקימי" שם שיחק רווק הולל שהתחזק ונדבק לדת עם הזמן. הכי מולטי טאלנט!

ילד של אבא (שבשמיים)
 

רוני דלומי

הילדה הטובה של המוסיקה, רוני דלומי, הוכיחה לכולם שהיא יודעת לשחק ובגדול ואפילו בתור נערה מרדנית ובועטת. את תפקיד הבכורה שלה בטלוויזיה היא עשתה בדרמה "אופוריה" שהייתה לא לילדים ועסקה במציאות של הנוער כיום, אלו שמתעסקים יותר בלצעוק את כאבם על ידי מרד ושימוש בחומרים אסורים. אך כמה שנים אחרי, וכפי שכולנו יודעים וצורחים, דלומי הצטרפה לעונות האחרונות של סדרת הילדים "גאליס" וחזרה להיות הנערה המתבגרת הכי מקסימה שיש ואף לשלב את המוסיקה שלה בכך שהיא שרה את שיר הנושא.

מאיה היא הכי רוני!
 

נינט טייב

הרבה לפני שנהפכה להיות נערת הרוקנרול המקומית, והרבה לפני יהודה לוי ויוסי מזרחי, נינט טייב עוד לא הספיקה לנשום מהזכייה בעונה הראשונה של "כוכב נולד" ומיד לוהקה לטלנובלה המבוססת עליה, "השיר שלנו" שם שיחקה את נינט לוי, בחורה בת 20 שעוברת מקריית גת לתל אביב ומתחילה ללמוד בבית ספר למוזיקה, שם מוצאת את עצמה מתאהבת לראשונה, מגיעה לריאליטי ואף מסתבכת במשולש רומנטי שמשפיע על העלילה כולה. בשתי העונות האחרונות של הסדרה, נינט שיחקה את עצמה כחלק משינוי הקונספט.

 

עברו השנים, נינט התבגרה, עשתה שינוי בחייה והגיעה סדרה נוספת - התפקיד הטלוויזיוני הנוכחי שלה מוכר גם הוא, בתור ליזי, השכנה המכשפת בסדרה האהובה "זגורי אימפריה", שם שיחקה את אהובתו של עוז זהבי. ה'אק!

בוגרת יותר
 

אור טרגן

עוד זוכה של "כוכב נולד" שעשה ניסיון בתחום המשחק הוא אור טרגן. אור זכה בעונת העשור והאחרונה במתכונת ההיא של התכנית ושנה לאחר מכן כבר התחיל לשחק. טרגן לוהק לגרסה המחודשת של "השמיניה" בתור רפאל, בעל חמשת החושים המוגברים. רפאל היה במשולש רומנטי עם הדמות של נועם לוגסי ועמית יגור והיה בעצם מין ה"אדם" של הגרסה המחודשת. כמו-כן אור היה זה שזכה לבצע את שיר הנושא של הסדרה, כיאה לזמר-שחקן.

אין מצב שנוותר!
 

ליאור נרקיס

הזמר האהוב, ליאור נרקיס אולי רק עשה תפקיד קטן, אך ללא ספק זה חשף את היכולות שלו בתחום המשחק. נרקיס השתתף במספר פרקים בעונה הראשונה של "זגורי אימפריה" - על תקן עצמו. נרקיס היה זה שעזר לאביתר ללמוד את רזי המקצוע, להנחות אותו בשירה ואף להקליט איתו סינגל שכתב במסגרת התחרות המקומית. אז אולי לא נזכור את התפקיד הזה לנצח, אך ללא ספק הוא השאיר אחריו להיט שהפך להיות הפנים של הסדרה. אנחנו עפים עליו!

 

לי בירן

את הזמר הבא אין צורך להציג יותר מידי, לי בירן די עושה את זה טוב בעצמו. אז אחרי שהשקיע בקריירה מוצלחת אחרי השתתפות ב"כוכב נולד", בירן השתתף בעונה השנייה של "חצויה" על תקן שד, ב"ילדי ראש הממשלה" / על תקן הילד הבעייתי, המורד והסקרן, כמובן ב"החממה" בתור התלמיד ומנהיג העורבים / יפתח הר/לב ובקרוב גם בעונה השנייה של "פצועים בראש". עם כל כך הרבה תפקידי משחק לפעמים אנחנו שוכחים שהוא גם זמר, למזלנו הוא משלב את המוזיקה גם במשחק שלו. הכי כוכב שלו!

ב"חצויה"
 
בעייתי ב"ילדי ראש הממשלה"
 
ו"החממה"!
 

מאיה בוסקילה

בעשור הקודם, מאיה בוסקילה היה הדבר הכי חם שיש! כל שיר שהיא הוציאה הפך ללהיט וההצלחה שלה הייתה מסחררת. כיאה לכוכבת מצליחה, היא לוהקה לסרט ישראלי כדי להביא את ההמון לקולנוע. אז את ההמון היא הביאה אך הסרט זכה לביקורות שליליות ואף לחיקוי של מאיה ב"ארץ נהדרת" (אמאאא). לסרט קראו "ימים של אהבה" / כמו האלבום של מאיה. והיא שחקה שם לצד מורן אטיאס ויוצאי האח הגדול VIP, נירו לוי ונטלי עטיה. הסרט לווה במגוון מלהיטיה של מאיה והפך לאחד מסרטי הקאלט של המדינה.

הסוף עצוב אם שאלתם...
 

רוני דואני

את סיפור ההצלחה של רוני דואני כולנו מכירים כבר בעל/פה, השנה אף זכינו להכיר אותה אישית יותר ב"המירוץ למיליון" ביחד עם אחותה, יעל. אך לפני הכל רוני היא זמרת פופ מוכשרת וקופצנית, כזו שגרמה למדינה שלמה לשיר "ג'גה ג'גה" ו"סופרסטאר", כמה שנים אחרי שביססה את עצמה כבריטני המקומית, דואני החליטה שזה הזמן גם להגיח למשחק והצטרפה לעונה השלישית והרביעית של סדרת הנוער המצליחה, "ראש גדול" שהובילה אותה להצטרף להנחיה בערוץ הילדים, לשחק בעונה השלישית של "אליפים" את המדריכה החדשה בפנימיה לצד תותי ניניו וגם לפרוש בשיא כדי לחזור למוזיקה ובגדול.

אלופה באליפים
 
תגובות