נתן גושן חושב על זה בסינגל חדש ומפתיע במיוחד!. צילום: אלכס פרגמנט

נתן גושן חושב על זה בסינגל חדש ומפתיע במיוחד!

הזמר והיוצר נתן גושן משחרר היום סינגל שלישי, באנגלית, אותו כתב והלחין מתוך אלבומו הצפוי לצאת בשבוע הבא

מנסה גם באנגלית
 

הזמר נתן גושן, משחרר היום לרדיו סינגל שלישי לקראת אלבומו השלישי "דברי איתי יותר" הצפוי לצאת לחנויות ביום שלישי הבא, ה-4 באוגוסט. השיר, באופן מפתיע, בשפה האנגלית – "Thinking About It".

עוד במדור מוזיקה של פרוגי:

את נתן גושן הכרנו בתחילה כיוצר, כאשר כתב לרוני דלומי את הסינגל המצליח "קצת אחרת", וכתב והלחין ללירן דנינו את הסינגל "עדיין ריק". בשנת 2011 החליט גושן לצאת לדרך עצמאית והוציא לראשונה סינגלים אותם כתב, הלחין וביצע. הסינגלים הראשונים, "כל מה שיש לי" ו-"איפה את" זכו להצלחה גדולה שהובילה ליציאת אלבום הבכורה שלו – "נתן גושן", מהר מאוד אלבום זה קיבל מעמד של אלבום זהב. לאחר צאת האלבום הספיק נתן לזכות בשלל תארים וביניהם "שיר השנה" ו"זמר השנה". באלבומו השני ניסה גושן סגנון קצת אחר ושיתף פעולה עם יועד נבו אשר הפיק את האלבום מוזיקלית וגם אלבום זה זכה להצלחה מסחררת וכלל את הלהיטים "עוד", "מה אם נתנשק" ורבים נוספים. מתוך האלבום השלישי שחרר כבר גושן את "סערה" ו"דברי איתי יותר" שכבשו את תחנות הרדיו והיום משחרר מתוכו גושן את "Thinking About It".

את "Thinking About It" כתב והלחין גושן בעצמו כמו את כל שיריו האחרים ובהפקתו המוזיקלית של גלעד שמואלי. היו שהרימו גבה כששמעו שהסינגל עומד להיות בשפה האנגלית אך להפתעתינו – הסינגל מוצלח וטוב. השיר בעל לחן קליט ומשחרר ואכן מסומן כהפתעה מרעננת. הסינגל ייכלל באלבומו השלישי של גושן – "דברי איתי יותר", שייצא לחנויות ב-4 באוגוסט, יום שלישי הבא. בנסוף לצאת האלבום יערך מופע השקה חגיגי לרגל יציאתו ב27.8 באמפי וואהל. אנחנו מחכים בקוצר רוח ובטוחים שאלבום זה יצליח לא פחות מקודמיו.

תגובות