בכורה: להקת בויבנד בסינגל חדש ומקפיץ!. צילום: טל שרון

בכורה: להקת בויבנד בסינגל חדש ומקפיץ!

להקת הבנים הכי שווה ומוכשרת שיש לנו באזור הוציאה סינגל חדש ומיוחד! מוכנים לשמוע מה כל כך מיוחד בו? ומה אנחנו חשבנו על הסינגל? כל הפרטים בכתבה

 

לא פשוט להיות להקת בנים, ועוד אצלנו בארץ זה קשה פי 2 אך להקת בויבנד עומדת בקושי זה בהצלחה רבה! הם הוציאו לא מעט להיטים וזכו לאהדה והצלחה גדולה. הם עומדים על אלפי צפיות ביוטיוב, מה שהופך אותם לדבר הבא של ישראל.

הסינגל חדש של הלהקה הוא "בוא למגרש" הוא קייצי וקצבי במיוחד,  השיר נבחר להיות ההמנון של כדורגל החופים לקיץ הקרוב, משמעות הדבר היא שהסינגל ישמע מספר פעמים ביום בערוץ הספורט ואף הלהקה עצמה תופיע לייב עם השיר במספר משחקים, דבר זה יכול להעלות יותר את הלהקה ולעזור להם בהמשך הקריירה. השיר מתאים בדיוק לאווירת הקיץ ולבני הנוער שיוצאים לבלות, לשחק כדורגל או סתם לשמוע שירים באוזניות בנסיעה לחופשה הבאה.

"בוא למגרש" הוא אחד השירים היותר טובים של הלהקה, יש בו את מה שצריך בשביל להפוך ללהיט בקיץ הקרוב. הלהקה אף תופיע בגמר שיתקיים בסוף הקיץ וישירו אותו יחד עם המנון המדינה. כבוד! לסיכום השיר טוב, ויש לו את האפשרות להצליח ולהפוך ללהיט של הלהקה. אנחנו אהבנו ואתם?  

תגיות
תגובות