"בואו נעשה מסיבה בסטייל שלי": כריס בראון בהופעה!. צילום: גיל כהן

"בואו נעשה מסיבה בסטייל שלי": כריס בראון בהופעה!

הזמר האגדי, כריס בראון נחת בארץ הקודש להופעה היסטורית. רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בהופעה? כנסו לכתבה

כריס בראון הוא אחד מיוצרי הלהיטים היותר גדולים שיש היום. בראון נחת לפנות בוקר לראשונה בישראל להופעה חד פעמית ומחשמלת באמפי פארק ראשון לציון. כריס שנחשב לאחד המוזיקאים הצעירים והלוהטים בעולם המוזיקה. הוא רק בן 26 וכבר מחזיק ברזומה של שישה אלבומים שכיכבו במצעדים רבים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

את ההופעה חיממו שני צמדים מוכשרים ביותר - "קפה שחור חזק" ו"Krept & Konan". ראשונים לעלות היו קפה שחור חזק ששרו את מיטב להיטיהם ובניהם את "יהלומים", "את בדיוק הטעם", "רק לעלות" וכמובן את הלהיט הכי גדול שלהם "יהיה בסדר" שכבש את הקהל ששר יחד עם הצמד את השיר בהרמוניה. 

מיד אחריהם עלו צמד ההיפ הופ "Krept & Konan" שהצליחו להקפיץ את הקהל ולעשות שמח לפני הדבר המרכזי שכולם התכנסו לכבודו - ההופעה של כריס. לקראת תחילת המופע שידרו על המסכים קליפ עם תמונות של כריס מכל ההופעות שהוא ביצע ומחייו האישיים.

 

הרגע שכולם חיכו לו הגיע והזמר המוכשר עלה לבמה לקול תשועות הקהל הנרגש. השיר שאיצו פתח את המופע הוא "X". הוא פנה לקהל ואמר "באתם לכאן כדי לעשות מסיבה? אז בואו נעשה אותה כמו שאני יודע, בסטייל שלי." מיד לאחר שאמר את זה הוא שר את להיטו המצליח "Strip". הקהל קפץ ושר יחד עם כריס את כל השיר בצורה מדהימה!

 

כריס המשיך ושר את "Look At Me Now" ו"Lil Bit" אליהם הקהל הצטרף בהתלהבות גדולה. בהמשך ההופעה כריס הוריד את חולצתו מה שגרם לקהל ובמיוחד לבנות שנמצאות בו להתלהב במיוחד ולצרוח לעברו. הוא המשיך עם שני שירים רגועים יותר "Lady In A Glass Dress" ו" No Bullshit" שריגשו את הקהל שרקד באיטיות לצלילם. 

 

את ההופעה המשיך כריס עם השיר המדהים "With You". מיד אחריו הוא שר את "Turn Up the Music" ואת "Yeah 3x" המקפיצים במיוחד שעשו לקהל שמח במיוחד. הוא המשיך עם "Fun" שבהחלט עשה כיף לכל מי שנכח בהופעה. לאחר השירים האלו כריס ביצע את " Five More Hours" שהלהיב במיוחד את הקהל. מיד אחר כך כריס פשט את חולצתו והעיף אותה להקהל שהסתער עליה.

© צילום: גיל כהן

 כריס המשיך עם מגוון רחב מלהיטיו ובניהם "Show Me" ,"Take It To The Head" ו"Ayo" אותם הקהל שר יחד עם כריס בחיבור מדהים שיצר אווירה טובה. את ההופעה המדהימה הזו חתם כריס בלהיט הכי גדול שלו שזכה להצלחה ענקית - "Loyal". 

 

 צפו כריס בראון משתולל בחוף הישראלי 

 
תגיות
תגובות