דברי איתי יותר: נתן גושן מפתיע באלבום שלישי!. צילום: אלכס פרגמנט

דברי איתי יותר: נתן גושן מפתיע באלבום שלישי!

נתן גושן, האיש והכובע שפרץ לחיינו אי שם בשנת 2011 עם להיטים כמו "כל מה שיש לי" ו-"איפה את", שיחרר ביום שלישי האחרון את אלבומו השלישי – "דברי איתי יותר". באלבומו החדש בשונה מאלבומיו הקודמים, רוב השירים הם שקטים, נוגעים וחשופים. ביקורת אלבום

אין זה חדש לנו שנתן גושן, הוא זמר ויוצר מוכשר במיוחד. גם באלבומיו הקודמים, "נתן גושן" ו"בין כל הרעשים" אשר הגיעו למעמד של "אלבום זהב" וכללו להיטים רבים וטובים, הראה לנו גושן את יכולות הכתיבה והביצוע הטובות שלו. גושן כותב ומלחין בעצמו את כל שיריו אך מצליח להפתיע בכל פעם מחדש - לעיתים בסיפור המועבר בשיר, לעיתים בשפת השיר כפי שנראה באלבום זה ולפעמים ע"פ הקצב והלחן המיוחד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את אלבומו החדש, "דברי איתי יותר", אשר כולל 10 שירים - פותח השיר "מקום". בשיר מספר גושן על עצמו ולמעשה עושה חשבון נפש. בשיר השני מגיע "שכל העולם יחכה", בלדה מדהימה בלי יותר מידי כלי נגינה, אבל אי אפשר להישאר אדישים לפשטות הכנה של שיר זה.

בהמשך מגיע "דברי איתי יותר", שיר הנושא של האלבום הזה. השיר יצא כסינגל לפני מספר חודשים ועדיין ממשיך לככב בפסגות המצעדים. אין זה מפתיע שהשיר זכה להצלחה כה רבה, הוא שיר מעולה עם הפתעה מיוחדת – קטע השריקה המבריק הכלול בו, ללא ספק זהו אחד השירים הטובים ביותר בקריירה של גושן.

 

בשיר הרביעי מביא לנו גושן את "דקה משיגעון", שיר שקט ואיטי בו מספר גושן על סיפור אהבה בין גבר לאישה. אחריו מגיע "סערה", הסינגל הראשון אותו שיחרר גושן מאלבום זה, שיר שקט ומצויין בלי מסיכות מיותרות.

 

"מה אני בלעדיך", השיר השישי באלבום, שיר משמח וכיפי להאזנה, עוד מתכון מצויין מבית היוצר של גושן. בהמשך שר גושן את "ילדי שלי", אומנם לגושן עצמו אין ילדים אך הוא כתב את השיר בעצמו ומצליח לרגש בבלדה היפה הזו.

ב"אל תשכחי לחזור" שוב גושן מקדיש שיר לאישה ומצליח לעשות זאת בצורה טובה ומרגשת. את השיר התשיעי ניתן להגדיר כהפתעת האלבום. כתב והלחין אותו גושן בעצמו אך בשונה מקודמיו השיר הוא בשפה האנגלית, "(Thinking About It (Let It Go" מפתיע גושן עם שיר טוב ומראה שהוא יוצר ומבצע לא רע בכלל גם בשפה זרה. את האלבום סוגר גושן עם "עד אפיסת כוחות", שיר שקט ונוגע שמשאיר טעם לעוד.

 

לסיכום, גושן עושה זאת שוב עם אלבום טוב שעומד בציפיות. אומנם רק 10 שירים אך השירים טובים, קליטים, כובשים ונוגעים. אנחנו נותרנו עם רצון לעוד וכבר מצפים לשירים הבאים של הזמר.

ציון בסולם פרוגי: ★★★★★

תגיות
תגובות