פציעה בהופעה? מה קרה בהופעה של "5sos". צילום: טאמבלר

פציעה בהופעה? מה קרה בהופעה של "5sos"

מתופף הלהקה, אשטון אירווין זרק את המקל התופים לכיוון הקהל, רק שהוא לא חשב שזה יפגע במעריצה שנאלצה ללכת לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. כל הפרטים בכתבה

תוך כדי סיבוב הופעות מצליח להקת 5sos, חוותה מקרה מצער במהלך אחת ההופעת בשיקאגו, מתופף הלהקה /אשטון אירווין, זרק לכיוון הקהל את מקל התופים שלו על מנת לשמח ולהלהיב את הקהל כדי שיוכל לגעת במקל המפורסם של המתופף.

עוד במדור מוזיקה של פרוגי:

מעריצה בשם מדי שהלכה למופע של הלהקה האהובה עליה נאלצה לבלות את שארית הלילה בבית החולים לקבלת טיפול רפואי לאחר שהמקל פגע בפרצופה ונזקקה לטיפול ולתפרים באיזור הפנים. אותה מעריצה העלתה תמונות לרשת "טוויטר" בה כתבה "כאשר אתה מקבל מכה בפרצוף עם מקל התיפוף של אשטון."

בהמשך העלה המתופף תגובה לאירוע המצער בה כתב "ככל הנראה ילדה קיבלה מכה מהמקל של התופים שלי הלילה... אני לא יכול להבטא עד כמה אני מצטער... אני כל כך מצטער :(". משמעות פוסט זה היא שהוא אינו שם לב באותו הרגע למקרה ורק לאחר מכן גילה, הוא אגב החל לעקוב אחרי אותה נערה בחשבון הטוויטר, הסיפור נגמר בשלום לאחר שעברה טיפול בתפרים בפנייה וסלחה לאירווין על התקרית העצובה.

אז למרות הכל הסיפור נגמר דיי בשלום, המעריצה סלחה וככל הנראה מרגישה טוב יותר לאחר הטיפול שקיבלה. אנו ממליצים להבא להסתכל לכייון הקהל בעת זריקה של חפץ כזה או אחר.

 

תגיות
תגובות