יום הולדת שמח: רוני דלומי חוגגת 24. צילום: ירדן הראל

יום הולדת שמח: רוני דלומי חוגגת 24

רוני דלומי, זוכת כוכב נולד 7, חוגגת 24 אביבים מלאים בעשייה, צמיחה והתפתחות. במיוחד בשביל היום המרגש הזה בחרנו את מצעד השירים שהאהובים עלינו של הזמרת

את רוני דלומי זכינו להכיר אי שם בתוכנית הריאלטי "כוכב נולד", שבו כמובן איך לא, זכתה במקום הראשון. מאז אותה פריצת דרך שנתנה לה את קפיצת התחלה לקריירה שלה היא ממש לא הרשתה לעצמה לנוח והוכיחה לכולנו שהיא דיווה לא קטנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במהלך השנים דלומי הוציאה לא מעט שירים וסינגלים שזכו להצלחה גדולה. היא זכתה בתואר זמרת השנה לא מעט פעמים ואף להוציא שני אלבומים שהצליחו לרגש את כולנו. כמובן שחוץ מלשיר ולענג אותנו עם קולה המדהים והמרגש דלומי, נתנה לנו טעימה גם בתחום המשחק וגם שם הצליחה לכבוש אותנו עם כישרונה ובימים אלה ממש היא משתתפת בסדרת הנוער המצליחה של ערוץ הילדים "גאליס". 

 "תן" 

רגע אחרי הזכייה, דלומי הוציאה סינגל בכורה מתוך האלבום החדש. "תן", שאיתו הצליחה להגיע לשיאים מטורפים. לשיר יש משמעות ומסר מאוד ברור, על כמה בעצם חשוב לתרום, ולתת מעצמך למען האחר. הוא מורכב משילוב בין הקול המדהים של דלומי, עם מנגינה נעימה וקליפ מושקע שמצליח להשלים את האוורייה שהשיר רוצה להעביר. 

 

 "קצת אחרת"

"קצת אחרת" הוא עוד שיר מצליח מהמרשימה המלאה שיש לדלומי. השיר מדבר על זה שצריך לעבוד קשה בשביל להגיע למקום שמתאים במיוחד לנו, השיר מצליח לרגש אותנו ולשמח אותנו בשילוב פשוט מושלם עם הקולה של דלומי והמנגינה המיוחדת עם נגיעות הקצב. השיר טוב, כנה ויכול לנגוע בכל אחד ואחד וזה ללא ספק מה שהופך אותו לטוב כל כך.

 

"סתם שני אנשים"

ללא ספק שיר שמצליח לעלות לנו חיוך על הפנים עם המנגינה הדרמטית והמילים הנוגעות שמתארות סיטואציה שכולנו מכירים. השיר, שנכלל באלבום השני שלה זכה להצלחה רבה גם בזכות הקליפ שמשלים את מילות השיר ונותן במה גם לכישרון המשחק המדהים של דלומי.

 

"איש של לילה" 

סינגל הבכורה של האלבום השלישי שעליו דלומי עובדת בימים אלה ממש, והוא צפוי לצאת בזמן הקרוב ולדעתנו הולך לכבוש את כולם. השיר זכה כבר ליותר ממליון צפיות ביוטיוב לצד תגובות נלהבות וזכה להצלחה רבה. השיר עם המילים הקליטות והמנגינה עם הנגיעות של המקצב פשוט מצליח לרגש ולסחוף אותנו.

 

"תחזיקו"

שיר שאת מילותיו ואת לחנו דלומי עשתה לגמרי בעצמה. מלבד היותו שם האלבומה השני של הזמרת הוא גם הסינגל הראשון שיצא ממנו. השיר זכה להצלחה רבה, הוא מצליח לשקף את היכולות הווקאליות המדהימות שיש לרוני וגורם לנו לקנא בכישרון המדהים שיש לה! השיר טוב ורוני מחזיקה אותו בצורה יוצאת דופן כמו שרק היא יכולה. בשיר ניתן גם לראות את העבודה המדימה של רוני כזמרת וכיוצרת.

 

אז מה אתם מאחלים לדלומי?

תגיות
תגובות