סוגר מעגלים: עידן רייכל בסינגל חדש. צילום: עומר מסינגר

סוגר מעגלים: עידן רייכל בסינגל חדש

הזמר והיוצר עידן רייכל מוציא סינגל חדש – "מעגלים". השיר החדש מגיע כחלק מקריירת הסולו של רייכל הפועלת במקביל עם הפרויקט המצליח שלו, "הפרויקט של עידן רייכל".

 

עידן רייכל, אחד מהיוצרים המוכשרים והמוערכים ביותר בישראל, שחרר הבוקר סינגל חדש – "מעגלים". את השיר כתב והלחין רייכל בעצמו והפיק מוזיקלית יחד עם גלעד שמואלי. במקביל לעבודתו עם הפרויקט המצליח "הפרויקט של עידן רייכל", הוא מטפח קריירת סולו מרשימה והרי הוא הסינגל הראשון לקראת אלבום הסולו החדש והמתקרב.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

בימים אלה מסתובב רייכל עם סיבוב ההופעות של "הפרויקט של עידן רייכל" בכל העולם ומאחוריו כבר שיתופי פעולה עם אמנים גדולים וביניהם: אלישיה קיז, פארקה טורה, מתיסיהו ורבים אחרים. בין הלהיטים עליהם חתום רייכל נמצאים מרבית שיריו ואף שירים אותם כתב לאמנים אחרים ובוצעו במסגרת הפרויקט שלו ובמסגרת הקריירה שלהם. מאחורי רייכל כבר עשרו תארים ופרסים, גם עבור הפרויקט, וגם כזמר בפני עצמו.

השיר החדש, "מעגלים", מתאר את סוגי המעגלים אותם אנו סוגרים בחיים. בין אם זה בטבע ובין אם זה בהתנהגות שלנו - הכל סובב סביב מעגלים הנפתחים ונסגרים. השיר, בעל מנגינה אלקטרונית מפתיעה אשר יחד עם המילים המצויינות, יוצרים מתכון מנצח. אומרים שכישרון אינו דבר נרכש אלא דבר מולד – ואין ספק שרייכל לגמרי נולד עם כישרון אדיר וששוב, מצפה לנו אלבום מלא בשירים טובים.

לסיכום, מפתיע ומצוין!

תגובות