בכורה: רמי קליינשטיין בגרסת רמיקס מפתיעה במיוחד. צילום: יחסי ציבור

בכורה: רמי קליינשטיין בגרסת רמיקס מפתיעה במיוחד

רמי קלינשטיין, שנחשב לאחד האומנים היותר מצליחים בארץ מוציא את הרמיקס הרשמי לשירו "יום שלא יחזור" ולנו יש בכורה לרמיקס במיוחד בשבילכם! מה חשבנו עליו?

 

רמי קלינשטיין, נחשב לאחד הזמרים הגדולים והמצליחים בארץ. הוא הוציא כ-15 אלבומים מצלחים שהפכו לחותם במוזיקה הישראלית וכתב להיטים רבים לעצמו ואף לזמרים אחרים בתעשיית המוזיקה. ממש לאחרונה הוציא הזמר את אלבומו החמישה עשר במספר - "אנשים טובים" שזכה לאהדה בקרב הקהל. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

את השיר "יום שלא יחזור", שנכלל באלבומו האחרון של הזמר- "אנשים טובים" נכתב ע"י נועם חורב והלחן ע"י קלינשטיין עצמו וכבר כשיצא השיר אנשים התחברו אליו בגלל המילים היפות וכנות שבאות עם לחן מצוין שנארז בחבילה טובה ואיכותית עם קולו היחודי של קלינשטיין. כארבעה חודשים לאחר יציאת הסינגל החליט קלינשטיין לעשות גרסה נוספת לשיר - רמיקס.

גרסת הרמיקס טובה ומפתיעה במיוחד, הלחן החדש והמקורי נותן למילים משמעות נוספת, עוד דבר שמיוחד בשינוי זו התחושה כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה מה שהופך את חווית השמיעה למעניינת במיוחד וניתן לראות שקלינשטיין עומד יפה באתגר שהציב לעצמו. גרסת הרמיקס טובה לא פחות מהסינגל המקורי שנכנס לאלבום, ואין ספק שגם היא יכולה להצליח ולכבוש אותנו בדיוק כמו הסינגל המקורי.

לסיכום, הגרסה חדישה, מפתיעה וטובה במיוחד! התוצאה הסופית מעניינת והיינו רוצים שקלינשטיין יתן לנו עוד ביצועים מסוג זה. אנחנו אהבנו ואתם?

 

תגובות