מרגישה בריו: אגם בוחבוט בסינגל חדש. צילום: יניר סלע

מרגישה בריו: אגם בוחבוט בסינגל חדש

ילדת הפלא אגם בוחבוט, מתחילה לסלול לעצמה את הדרך כזמרת מן המניין ומשחררת את ״כמו בריו״, סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שלה. מה חשבנו עליו?

 

אגם בוחבוט, ילדת הפלא שהגיעה לחיינו כשזכתה בעונה ה/2 של ״בית ספר למוסיקה״, משחררת סינגל חדש מאלבום הבכורה שלה - ״כמו בריו״. השיר החדש, מתאפיין בסגנון קליל ומקפיץ המשלב בצורה מעניינת פופ יחד עם מוזיקה ברזילאית.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

את זה שלבוחבוט יש קול מצוין למדנו לאורך כל העונה השנייה של ״בית ספר למוסיקה״ בה בלטה במיוחד וכאמור, זכתה בסופה. לאחר הזכייה הוציא משה פרץ, המורה של בוחבוט בתוכנית דואט מיוחד איתה - ״ילדה קטנה״, שכבש את הרדיו ואת המאזינים והפך לאחד הלהיטים הגדולים שנראו כאן בשנים האחרונות. עם הסינגל החדש, מתחילה בוחבוט את דרכה החדשה לבדה. היא בוגרת יותר, מוכנה יותר ואף טובה יותר.

© צילום מסך מהאינסטגרם

על המילים והלחן של ״כמו בריו״, אחראי אבי אוחיון, האיש שכתב את הלהיטים הכי גדולים של השנה האחרונה ובראשם - ״דרך השלום״ ו-״טרמינל 3״. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי תמיר צור. ״כמו בריו״, מגיע עם קליפ נחמד שהוא מעין ריקוד ׳פלאש מוב׳ המתרחש ברחבה ובמסדרונות בית הספר של בוחבוט. הלחן והקצב של השיר טובים והסלסולים של בוחבוט משתלבים מצויין עם המוזיקה הלטינית שברקע. 

תגובות