אתה אמרת: רוני דלומי משחררת סינגל בהפתעה. צילום: אוהד רומנו

אתה אמרת: רוני דלומי משחררת סינגל בהפתעה

פחות משבועיים לפני שהיא משחררת את אלבומה השלישי, משחררת רוני דלומי ללא כל התראה מוקדמת, סינגל רביעי מתוכו - "אתה אמרת"

 

בעוד פחות משבועיים, ב6 למארס, תשחרר רוני דלומי את אלבומה השלישי במספר - "תסתכל עליי". רגע לפני שזה קורה, שחררה אמש (ה') דלומי סינגל חדש בהפתעה מוחלטת - "אתה אמרת".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את דלומי הכרנו לראשונה אי שם בעונה השביעית של "כוכב נולד" בה על אף שלא נחשבה לחביבת השופטים - כבשה בסערה את המקום הראשון. מאז הספיקה דלומי לשחרר שני אלבומים מצליחים שכללו להיטים רבים כגון "תן", "קצת אחרת", "תחזיקו", "סתם שני אנשים" ועוד רבים וטובים. בנוסף, ביססה לעצמה דלומי גם מעמד כשחקנית. בטלויזיה היא כיכבה בסדרות שונות כמו "אופוריה" ו"גאליס", בתיאטרון היא כיכבה במחזמר "צלילי המוסיקה" לצד אניה בוקשטיין" ולאחרונה הצטלמה לתפקיד מסקרן של בדואית בסרט "4X4" שצפוי לצאת בקיץ הקרוב.

כאמור, אלבומה השלישי של דלומי ישוחרר בעוד פחות משבועיים וממנו שחררה דלומי כבר 3 סינגלים מבטיחים במיוחד - "איש של לילה", "לשמור עליי" ו"תסתכל עליי" - שיר הנושא של האלבום. אחרי שכבר חשבנו שניאלץ לחכות עד לצאת האלבום בכדי לשמוע שירים חדשים של דלומי, אמש היא החליטה להפתיע אותנו ושחררה סינגל רביעי ונוסף מתוך האלבום המתקרב. "אתה אמרת" נכתב על ידי דלומי יחד עם טל גורדון והיא הלחינה אותו יחד עם אביב קורן ואורי אבני. מדובר בשיר פלרטטי ובועט, שונה מכל מה ששמענו מדלומי עד היום וזה בהחלט מרענן את האוזן. החידושים הללו והיכולות הווקאליות אותן מציגה דלומי בשיריה האחרונים מעלים את רף הציפיות לקראת אלבומה החדש לרמות גבוהות ביותר ואנחנו מרגישים שהיא בהחלט הולכת לעמוד בציפיות. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

תגיות
תגובות