הנה זה קורה: קפה שחור חזק פותחים את הקיץ עם סינגל. צילום: באדיבות יחסי ציבור

הנה זה קורה: קפה שחור חזק פותחים את הקיץ עם סינגל

אחרי שכבשו את כל המדינה בהופעה מכובדת ובלתי נשכחת בטקס הדלקת המשואות בשבוע שעבר, קפה שחור חזק משחררים סינגל חדש. האזינו להם עם "הנה זה קורה"

הצמד "קפה שחור חזק" הלא הם אילק סהלו ואורי אלמו, לא נחים לרגע. אחרי שאלבום הבכורה שלהם, "רק לעלות" זכה להצלחה והם ממשיכים לקטוף הישגים רבים, הם משחררים היום סינגל חדש - "הנה זה קורה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"קפה שחור חזק" הם צמד פופ ורוק ישראלי שמאז 2013 הוציאו כבר יותר מ15 שירים, וכבר הספיקו לשתף פעולה עם זמרים כמו נצ'י נצ', אורטגה וסולג'יי. בין הלהיטים שלהם ניתן למצוא את "יהיה בסדר" שזיכה אותם במגוון רחב של פרסים וביניהם תואר שיר השנה והרכב השנה, את שיר הנושא של אלבומם הקודם "רק לעלות", ועוד רבים וטובים.

 

לאחר שבשבוע שעבר כבשו פסגה נוספת והופיעו לעיני כל עם ישראל בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ועם פתיחתו של הקיץ, הצמד מוציאים שיר חדש שנקרא "הנה זה קורה" אותו כתבו והלחינו בעצמם יחד עם גיא "ראף" גבריאל שגם הופקד על ההפקה המוזיקלית. השיר לא שונה בסגנון שלו משאר השירים של "קפה שחור חזק", וכמו כן הפזמון שלו מאוד ממכר וקליט. השיר מעט פחות פופסיטי משאר השירים שלהם, והראפ תופס את המקום המרכזי בשיר אך בכל זאת, השיר נותן הרגשה של קצביות ולגמרי כיף לשמוע אותו.

תגובות