פסטיבל "מחזירים את הרעש" לזכרו של גיא בוילנד - חוזר. צילום: טינו וואקה

פסטיבל "מחזירים את הרעש" לזכרו של גיא בוילנד - חוזר

מאז שגיא בוילנד נהרג במבצע "צוק איתן" לפני כשנתיים, שורר שקט בקיבוץ גינוסר בו גדל. בכדי להנציח את זכרו, יתקיים שם גם השנה פסטיבל "מחזירים את הרעש", ובו ישתתפו אמנים רבים.

גיא בוילנד ז''ל , נולד ב1993 וגדל בקיבוץ גינוסר. גיא היה שניתן היה לומר עליו שהוא דבק במטרה, אנרגטי, בעל חוש הומור ושמחת חיים. גיא התחיל לנגן בגיטרה כשהיה ילד ובמהרה הפך למוזיקאי. הוא ניגן בכמה הרכבים שדרכם הוא חי את הבמה. גיא אהב את הסאונד, והתחבר להמון סגנונות מוזיקה שונים, אך יותר מהכל אהב מוזיקת מטאל. במלחמת צוק איתן לפני שנתיים, גיא נהרג, ומאותו הרגע שררה דממה בקיבוץ גינוסר, מקום מגוריו של גיא. במטרה להנציחו, לקדש את זכר חייו ולהתיר את הדממה שהשאיר אחריו כשנהרג, החליטו משפחתו וחבריו מהקיבוץ להפיק פסטיבל ענק שכולו מתעסק בהופעות רוק, בירה, ושמחה על שפת הכנרת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הפסטיבל, שיקף את אופיו של גיא ז''ל, ובשנה שעברה הופיעו בו בהתנדבות ומתוך כבוד לזכרו של גיא, להקות רבות וביניהן אלישע בנאי וארבעים השודדים, מרסדס בנד, הג'ירפות, ירמי קפלן והיהודים. יותר מ2000 איש נהנו מערב הרוק המרגש שאירגנו משפחתו וחבריו של גיא והשנה כאמור, יחזור הפסטיבל אל אותו המקום.

 

בשנה זו, יתגייסו להופיע בפסטיבל רמי פורטיס, כוכב רוק חשוב בזמר הישראלי שאלבומיו "פלונטר" ו"סיפורים מהקופסא" זכו להצלחה רבה ואותו אתם ודאי מכירים גם כשופט ב"אקס פקטור". מופע הארנבות של ד"ר קספר, הלהקה בעלת 7 האלבומים המצליחים כמו ''סוף לא טוב'' ו''בן חורג'' שהתפרקה ב1996 והתאחדה שנית ב2007. בנוסף אליהם יופיע גם הראפר נצ'י נצ' שהספיק כבר לעבוד עם אמנים רבים כמו טונה וקפה שחור חזק, והוציא כבר יותר מ-15 שירים. בנוסף, יופיע גם הלהקות Orphaned Land ,Full Trunk ובהחלט משמח לראות שזמרים ולהקות כאלו מצליחים מתנדבים להופיע לזכרו של גיא.

 השנה יתקיים הפסטיבל ביום חמישי ה-23/6/16, בחורשת מלון נוף גינוסר שבקיבוץ גינוסר. מחיר הכרטיסים לפסטיבל נמוך, ואיסוף הכסף הינו במטרה לכסות את הוצאות ההפקה בלבד, וללא מטרות רווח.

 

תגובות