"השיר גרם לנו להיזכר כמה התגעגענו אליהם": טור שבועי. ערן לוי

"השיר גרם לנו להיזכר כמה התגעגענו אליהם": טור שבועי

מור שקל, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

ארז לב ארי - "סיפור מהראש"

הזמר ארז לב ארי החל את דרכו המוזיקלית לפני כעשור. רוב שיריו מספרים על יחסיו עם ה', תוך כדי התקרבותו לדת במהלך הקריירה המוזיקלית שלו. הוא הוציא שירים רבים ומיוחדים במיוחד ואף כתב והלחין את שיר הנושא של הסדרה "סרוגים" שגם נכנס לאלבומו בעקבות ההצלחה הרבה.

השיר החדש "סיפור מהראש" אותו כתב והלחין לב ארי בעצמו, מיוחד ושונה כמו כל שיריו של הזמר. השיר אמנם טוב ואף מראה לנו צדדים שלא ראינו בשיריו של לב ארי עד כה, אך יש בשיר משהו טיפה מנמנם למי שאינו מקשיב באופן שוטף למילים. בסך הכל השיר דיי מוצלח ומשקף יפה את לב ארי. 

לסיכום: אם תקשיבו טוב, תבינו כמה הוא טוב. ★★★★

 טונה ונצ'י נצ' - "אני כאן לשבור"

את הראפרים טונה ונצ'י נצ', אתם וודאי מכירים מצוין, נצ'י נצ מוכר לנו במיוחד משיתוף הפעולה המוצלח עם "קפה שחור חזק" בלהיט "יהיה בסדר", ואת טונה אנחנו מכירים כראפר מצליח כבר שנים רבות שהוציא להיטים רבים. השניים נחשבים לאחת ההצלחות הגדולות (במיוחד בשנה הזו) והשיר המשותף עלול לעשות טוב לשניהם.

"אני כאן לשבור" נכתב והולחן ע"י טונה, רביד פולטניק וניר דגן, כאשר גם על ההפקה המוזיקלית הופקדו טונה וניר דגן. השיר החדש מצוין ויש בו כל כך הרבה עוצמה. הוא קליט ואפשר להתמכר אליו תוך רגע. אין לנו שום ספק שמהרגע הראשון שתשמעו אותו לא תוכלו להפסיק לרגע. מדובר בשיר מעולה שיעשה רק טוב לשניים המוכשרים. 

לסיכום: קליט ומפתיע. ★★★★★  

 הפיל הכחול - "טיול"

את להקת הפיל הכחול אנחנו מכירים כבר שנים רבות, עוד מימי הלהיט הגדול "יסמין" שהפך לאחד הלהיטים המצליחים ביותר, ואנחנו יכולים למצוא את עצמינו מזמזמים אותו עד היום למרות שיצא לפני שנים רבות. מאז הלהקה הספיקה להוציא כשני אלבומים בלבד, ובימים אלו מוציאים את אלבומם השלישי במספר.

השיר החדש של הלהקה, "טיול", נכתב ע"י שתיים מחברות הלהקה לירון ומורן אטיה והולחן ע"י לירון אטיה. השיר מצוין וכל מילה נוספת עליו פשוט מיותרת, הוא בנוי טוב ומבוצע באופן מצוין ויוצא דופן, כראוי ללהקה טובה, המילים שלו נכנסות ללב ועושות שם משהו מיוחד והחיבור ללחן הופך את זה לטוב עוד יותר. השיר גרם לנו להיזכר כמה התגעגענו ללהקה וכמה אנחנו מחכים לשמוע את שאר האלבום שבדרך ובטוחים שאם ימשיכו כך יצליחו ובגדול

לסיכום: מושלם. ★★★★★  

אורן ברזילי - " כל מה שאני רוצה"

את השם אורן ברזילי לא בטוח שאתם מכירים, הוא זמר בלהקה "מופע הארנבים של ד"ר קספר", ואף השתתף בעונה האחרונה של "מחוברים+". אחרי קריירה מרשימה במיוחד כחבר בלהקה המצליחה התחיל ברזילי לטפח קריירת סולו יחד עם אלבום ראשון שיצא לפני מספר שנים. השבוע הוציא ברזילי סינגל הראשון מתוך האלבום החדש והקרב.

את השיר "כל מה שאני רוצה" כתב והלחין ברזילי בעצמו, השיר טוב ומביא משהו חדש למוזיקה, מוזיקה וקול מיוחד שלא יוצא לשמוע הרבה, בסגנון שלמה ארצי ואביב גפן יחד. הלחן מתחבר למילים בצורה מדהימה וקולו של ברזילי גם הוא מתחבר בצורה די מושלמת. יש בשיר המון דברים חיובים, הוא סוחף וגורם לנו להקשיב לכל מילה ומילה בשיר. 

לסיכום: פתיחה מעולה לאלבום חדש. ★★★★★ 

 

 

 

שרון חזיז - "מארש הדייגים"

את שרון חזיז קשה מאוד שלא להכיר, היא שחקנית, מנחה וזמרת מוכשרת במיוחד. את קריירת השירה שלה מחזקת חזיז כבר שנים רבות והוציאה כחמישה אלבומים מצליחים בינהם השירים: "השמיים של יוליה", "קח אותי לשם" ואף את "פנסים" בדואט מיוחד עם הזמר עברי לידר.

"מארש הדייגים" הוא בעצם שיר פורטוגזי אשר תורם לעברית. השיר עצמו פשוט טוב. הוא סחוף ומביא אנרגיות ורצון לזוז לפי מנגינת השיר שמיוחדת גם היא. הביצוע של חזיז לשיר הוא לא פחות ממצוין והיא מביאה לשיר את עצמה בצורה מדהימה ויוצאת דופן. גם הקליפ המתלווה לשיר עשוי בצורה טובה מאוד. בסופו של דבר, מדובר בשיר מעולה וביצוע עוד יותר מעולה של חזיז. אין ספק שכישרון יש לה. והרבה.

לסיכום: ביצוע מצוין. ★★★★★ 

תגובות