תתכוננו לרקוד: דניאל יפה משחררת סינגל בכורה. צילום: אוהד קב

תתכוננו לרקוד: דניאל יפה משחררת סינגל בכורה

אחרי כמעט שנה, זוכת העונה השנייה של הריאליטי "אקס פקטור", דניאל יפה, מוציאה סינגל בכורה המלווה בקליפ מרהיב. קבלו אותה עם "כולם לרקוד"

את השם דניאל יפה כולנו זוכרים בזכות זכייתה בעונה השנייה של "אקס פקטור" וללא ספק זוכרים שהייתה אחת המתמודדות הבולטות בעונה. כזכור, יפה הייתה חלק מהקבוצה של רמי פורטיס וכבר מהרגע הראשון גרמה לכולנו להתאהב בה ובקול שלה. אמנם לא שמענו ממנה הרבה מאז הזכייה אך בשקט בשקט נכנסה יפה לקאסט המחזמר "שיער" בתיאטרון הקאמרי והיום היא סוף סוף משחררת את סינגל הבכורה שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי כמעט שנה שלמה שבה לא בדיוק שמענו עליה בתחום המוזיקלי, מגיע אלינו הסינגל הזה וגורם לנו להבין לאן היא נעלמה לכל כך הרבה זמן. השיר החדש נקרא "כולם לרקוד - Follow Me" והוא קצבי ומקפיץ עם מוזיקת פופ משולבת עם מוזיקה ים תיכונית בצורה שמתיימרת לשחזר הצלחת להיטים רבים שהשתמשו בנוסחה הזאת. למרות השילוב המוצלח של הסגנונות השונים - הטקסט של השיר מאכזב בהחלט.

 

המילים די רדודות ומצליחות לפגוע באיכות של השיר, המוזיקה אכן מצליחה לגרום לאוזן שלנו להיתפס ולרצות לקום ולרקוד אך המילים מורידות עוד יותר את התוצאה הסופית. נקודת האור בשיר הזה היא דווקא הקליפ המתלווה אליו. הקליפ מתחבר למוזיקה של השיר, מלווה בריקודים ובלוקיישנים מגניבים וגורם לנו לרצות לקום ולרקוד יחד איתם. למרות המילים המאכזבות עד מאוד, המוזיקה מצליחה לכפר מעט על החבילה הזאת. אנחנו מקווים שבסינגל הבא נקבל עוד קליפ מושקע, אך הסינגל שיתלווה אליו יהיה טוב גם הוא - מה שלא קרה כאן.

תגובות