לא נחים: עמית ויהונתן במשאפ חדש. צילום מסך מיוטיוב

לא נחים: עמית ויהונתן במשאפ חדש

את צמד הזמרים עמית עמוס ויהונתן אבידני הכרנו ממש לא מזמן כשפרצו לחיינו בסערה עם קאברים ומשאפים של שירים מוכרים ואהובים. הפעם הם במשאפ חדש ומפתיע

את הצמד עמית ויהונתן כולנו הכרנו ממש לא מזמן כשפרצו לחיינו דרך היוטיוב. רק לפני שלושה חודשים בלבד העלו את "מאשאפ נוסטלגיה" שזכה למעל חצי מליון צפיות ביוטיוב. לאחר שהציבו רף גבוהה במיוחד, היום הם חוזרים במאשאפ חדש ומרענן לשירי משה פרץ ועומר אדם. 

 

הצמד החל את דרכו ברשת לפני כמעט שנה, שהעלו קאבר לשיר "Hello", זכו להצלחה רבה ומאז הספיקו הצמד לשתף מספר קאברים ומאשאפים למגוון שירים, כמו קאבר לשיר "מיאמי" של אליעד, מאשאפ לשירי "אייל גולן", שצלח במיוחד והשיג מעל מליון צפיות ביוטיוב ועוד. המאשאפ החדש שלהם לשירי משה פרץ ועומר אדם הוא בדיוק מה שהיינו צריכים לסוף הקיץ.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

המאשאפ, שגם הפעם עיבד והפיק יהונתן בעצמו, כולל בתוכו מגוון שירים של השניים כמו "טיסה 5325" , ״אש״, ״נמס ממך״, ״מודה אני״ ועוד שמסתכמים ומתחברים יחדיו לשיר אחד שאורכו 4 דקות. גם במאשאפ הזה השתמשו עמית ויהונתן באותו מתכון מנצח למאשאפים שכובשים את היוטיוב, וכמובן שגם הפעם אנחנו נהננו ולא יכולים לחכות לביצוע הבא. 

תגובות