הכירו את אדיר בובליל: "מנסה להביא נגיעות של ג'סטין טימברלייק". צילום: ערן לוי

הכירו את אדיר בובליל: "מנסה להביא נגיעות של ג'סטין טימברלייק"

הפעם בפינת הכירו את שלנו אנחנו מציגים לכם את אדיר בובליל, זמר, רקדן ומסתמן להיות הכוכב הבא. כל הפרטים

את השם אדיר בובליל בטח לא יצא לכם לשמוע אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתם הולכים לשמוע עליו בקרוב. הוא בן 27 מאשקלון הוא מעיד על עצמו שמגיל קטן הוא שיחק על הבמות. עד גיל 14 הוא שיחק כדורגל, ואח"כ עשה סוויץ' ועבר אל עולם אומנויות הבמה. בימים אלה הוא מוציא את אלבום הבכורה שלו, והוא מצליח לשלב בין עולם הריקוד לעולם השירה. אז רגע אחרי שהוציא את סינגל הבכורה שלו תפסנו אותו לשיחה קצרה.


עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"בגיל 18 הייתי בצוות בידור באילת, במקביל הייתי במלצרים מזמרים ושם זאת הייתה הבמה הראשונה שלי. שם בעצם הבנתי שאני אוהב את זה ואני רוצה להמשיך עם זה הלאה ואחרי זה גם שירתי בלהקה צבאית."

מה מושך אותך אל עולם המוזיקה?

"זה עולם מאוד מגוון. יש לנו פופ, מזרחית, מוזיקה קלאסית. וכל אחד יכול להביא את עצמו. אני חושב שאני מביא סגנון אחר ואני מביא את האישיות שלי לתוך השירה. ואני תמיד מנסה להביא דברים אחרים, לא דברים ששומעים כל יום."

"על האלבום אני עובד קרוב לשנתיים", מספר אדיר על אלבום הבכורה ומפרט "אני אוסף חומרים, בוחר בקפידה כל שיר ושיר. גם בעבודה עצמה על הסינגלים חשוב לי להיות שותף בכל מה שקורה, עובד עם הנגנים, כי בעצם כל מה שיוצא זה אני והכי חשוב לי שהוא יצא הכי טוב ויצא לקהל הכי טוב".

"העבודה על הסינגל 'ביקשתי' הייתה בסדר גמור. כל סינגל זה כיוון שונה ומאתגר ואני לומד. אני לומד מכל סינגל על עצמי מחדש ועל המוזיקה והעשייה ומנסים להביא את הכי טוב שאפשר כי בסופו של דבר התחרות היא גדולה וקשה ותמיד רוצים להביא את הסינגל החדש הכי טוב שיתפוס. יש שירים שתופסים יותר ויש שירים שפחות. אבל אני עדיין באלבום ראשון ובתחילת הדרך, מה שאומר שאני לא מוותר ולא נח או נרגע לרגע".

 

למה לפי דעתך סגנון הסול פחות מצליח מסגנונות אחרים בארץ?

"הסגנון שלי הוא סול ופופ וגם RNB מאוד חו"ל. אני גם רוקד, אני מנסה להביא מוזיקה שכיף לזוז איתה, ולא מוזיקה שאת יושבת כזה סטייל בית קפה. מוזיקה שגורמת לגוף לזוז. בעבר היה ביטוי רב למזרחית, שזה לגיטימי ובסדר. אבל היה צריך לפתוח את כל עולמות וכל מיני סגנונות. אם פעם בשנות ה70/80 הייתה הדגשה לרוק אז כל שנה מתחדשים ומגיעים עוד סגנונות חדשים ולשמחתי הרבה בשנה האחרונה מוזיקת הפופ נכנסה חזק למדיה שלנו ולכל הצעירים. כל האמנים נפתחו לעוד סגנונות כמו נועה קירל, סבלימינל, אליעד. ואני חושב שזה כיף וגם לנו מגיע".

מי האדם שאתה שואב ממנו השראה?

"אני אוסף מכל אדם ואדם השראה, אני שומע המון מוזיקה ואני אוסף מכל אחד  את הדברים הקטנים האלו. ומנסה לאסוף את עצמי ולהשיג מוצר 'אדיר בובליל' להביא מוזיקה שיש בה משהו ייחודי ואחר. אני נורא מושפע מג'סטין טימברלייק. אני מאוד אוהב את המוזיקה שלו ומנסה להביא נגיעות כאלה".

אם היית יכול לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט. מי זה היה ולמה?

"עד שאני אגיע לג'סטין טימברלייק זה היה חלום. אבל אני חושב שנועה קירל, כי היא מצוינת והיא פרפורמרית אדירה, יצא לי לראות אותה בגאליס במופע חימום. והיא בהחלט יודעת להופיע, נראה לי מגניב שנעשה דואט. וזה יכול להיות משהו מטורף ואני מקווה שבהמשך יהיה שיתוף פעולה".

בשנים האחרונות השתתפת בשלל מופעים כמו פסטיגלים, גאליס, ושכונה. משחק וריקוד זה יעד שאתה מכוון אליו?

"ריקוד זה מגיל צעיר לא חושב שיש כל כך מה לפתח. תמיד לומדים ואני לוקח שיעורים בסטודיו של עוז מורג, תמיד כדי להעשיר את הידע ולקבל עוד סגנונות. אבל אני מאוד רוצה לפתח את עולם המשחק, ולהגיע לסדרות. אני עושה אודישנים ושוב, גם פה יש תחרות קשה ולאט לאט אני לא מוותר ולא נכנע".

בקרוב יעלה מופע הבכורה שלך. במופע אתה מארח את אחי נתן ונועם אקרמן. מאיפה נוצר החיבור בניכם והרעיון לשלב אותם במופע?

"עקבתי אחרי אחי ב"האח הגדול" ולא ידעתי שם שהוא זמר. אבל אחרי שהוא שיחרר את הסינגלים שלו, מאוד התחברתי למוזיקה שלו, ויצרתי איתו קשה בפייסבוק ונהינו  חברים מאוד טובים וכשהצעתי לו להופיע איתי במופע הוא נענה לבקשה. וככה בעצם קרה גם נועם. אני שירתתי עם אחות של נועם בלהקה צבאית והכרתי אותה ברשתות החברתיות, וגם אליה פניתי והיא הסכימה וככה בעצם התחברנו שלושתנו".

"בגלל שזה מופע ראשון שלי אני קודם כל סופר מתרגש מזה. אז אם יש איתי שני אנשים נוספים שהם מוזיקאים זה יכול להיות מגניב וגם דבר לא משעמם, ובעצם יהיה גיוון. אני גם רוקד במופע ויהיו איתי עוד ארבעה רקדנים ואני בעצם מביא הכול מהכול. גם לארח, וגם לרקוד לעשות בעצם מופע פופ ולא מופע שרואים בו זמר שר, וזהו שם זה נגמר. שיהיה לצופה מעניין".

במופע הבכורה שלך אתה מתכוון להביא את יכולות הריקוד שלך? או שאתה נותן הדגשה אך ורק למוזיקה?
"לא. אני גם שר וגם רוקד. כמובן שלא בכל המופע, אבל יש בהחלט כמה ריקודים. ואני  נותן לזה במה, ואם אני יודע לשיר ולרקוד ביחד אז למה לא לעשות את זה".

© באדיבות יחסי ציבור

מה אתה מתכנן לנו להמשך?
"התקבלתי להצגה חדשה של תיאטרון הקאמרי שנקראת "מצחיקונת" מחכה לכם הופעות בכל הארץ עם המופע הזה ועוד כמה דברים שעומדים על הפרק, ובעיקר ממשיכים לעבוד על השירים הבאים ולא נחים לרגע".

 

 

 
תגובות