פלייליסט יומולדת: רוני דלומי חוגגת 25. צילום: רפי דלויה

פלייליסט יומולדת: רוני דלומי חוגגת 25

הזמרת בעלת הקול הכובש והחיוך הממיס חוגגת יום הולדת 25 ואנחנו החלטנו לרגל האירוע המשמח לכתוב לכם מהם חמשת השירים האהובים עלינו ביותר. (רמז: היה לא פשוט)

את הזמרת רוני דלומי הכרנו לראשונה בתכנית הריאליטי "כוכב נולד" שפ השתתפה בעונה השביעים ואף זכתה במקום הראשון. מאז התכנית הספיקה דלומי להוציא שלושה אלבומים מצליים כשהאחרון יצא ממש לאחחרונה, להשתתף בפסטיגלים, להיות שופטת בבית ספר למוזיקה, להופיע במחזות זמר כמו: "צלילי המוזיקה ואף ב"עלובי החיים" שעתיד לעלות לבמות בארץ בקרוב, ובסדרות כמו: "גאליס", "אופוריה" ובסרט "ארבע על ארבע". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"הכבשה הלבנה"

השיר "הכבשה הלבנה" נכנס לאלבומה האחרון של הזמרת הצעירה, את השיר כתבה בעצמה ואת הלחן עשתה יחד עם אורי אבני. השיר מאוד כנה ואף מרגיש מציאותי, "הכבשה" בשיר מדמה בעצם בחורה מאוד רגישה שמשתדלת להיות ילדה טובה אך היא לא רק ילדה טובה. דלומי מבצעת את השיר בצורה יוצאת מן הכלל והשיר מצליח לסחוף אותנו לאורך כולו. בנוסף, בשיר יש משהו שמאוד קל להתחבר אליו וכך להרגיש קרוב יותר לשיר ולסיפור שמספר.

 

"אל תדאג"

השיר "אל תדאג" נכנס לאלבומה הראשון של דלומי הצעירה. את השיר כתב אורי זך (בעלה של הזמרת מירי מסיקה) והלחן של Edgar Cortazer ו- Toby Sandoval. השיר מאוד אותנטי ומתחבר למוזיקה בה התחילה דלומי. הביצוע לשיר מעולה וכך גם השיר עצמו. הוא מאוד זורם וגורם לנו להסחף אחריו, השיר אמנם לא מאוד מוכר אך אין ספק שהוא אחד הטובים משיריה של דלומי. 

 

"פניי לרוח"

השיר "פניי לרוח" נכנס לאלבומה השני של הזמרת הצעירה ואף יצא כסינגל מתוכו, את השיר כתבה והלחינה דלומי בעצמה, השיר עדין כל כך ודלומי מבצעת אותו בצורה מיוחדת ויוצאת דופן כמו שרק היא יודעת. יש בשיר המון כנות והוא מצליח לסחוף אותנו לאורך השיר כולו. השיר אף זכה להערכה רבה ושם שוב את דלומי על מפת המוזיקה הישראלית כאחת הזמרות היותר מסקרנות וטובות שנראו כאן לאחרונה.

 

"אתה אמרת"

אם חשבנו שדלומי יודעת להיות רק מתוקה (ולא רק במציאות אלא גם בשירים) בשיר זה דלומי ניפצה את זה הצורה הטובה ביותר שהייתה יכולה, על המילים הייתה אחראית דלומי יחד עם טל גורדן ועל הלחן עבדה דלומי עם אביב קורן ואורי אבני. השיר לא פחות ממושלם, דלומי מצליחה לגרום לנו להשאר פעורי פה, הקול שלה מתחבר באופן מושלם ללחן ולמילים שהופכים את השיר לעעוצמתי וכועס הרבה יותר. בעבר סיפרה רוני שלשיר יש קשר ישיר אליה, אמנם לא מאותה סיטואציה כמו שמוצגת בשיר (סיטואציה בין בני זוג) אך זה כנראה מה שהופך את השיר למיוחד וטוב כל כך. ואין ספק שהמהלך להוסיף אותו לאלבום השלישי היה מהלך מצוין.

 

 "קצה היום"

אמנם את "קצה היום" שנכנס לאלבומה השני של הזמרת לא כתבהדלומי בעצמה אלא נעם חורב, באופן מאוד מיוחד השיר יושב בדיוק לקולה של דלומי הצעירה והיא מבצעת אותו בצורה מעול הויוצאת דופן, היא מביאה משהו מאוד אמיתי לשיר דבר היוצר שילוב טוב של מילים, לחן וקול מה שמביא את התוצאה למושלמת והופכת את השיר לאחד השירים המוצלחים והטובים ביותר של הזמרת.

 

 אנחנו מאחלים לרוני המון מזל טוב ומקווים שנזכה לשמוע אותה עוד שנים רבות!

תגיות
תגובות