בדרך למיינסטרים: אסף הרץ משחרר קליפ ראשון. צילום: יחסי ציבור// גיל חיון

בדרך למיינסטרים: אסף הרץ משחרר קליפ ראשון

אסף הרץ מפתיע אותנו בכל פעם מחדש עם העובדה שהוא לא רק שחקן, אלא גם מוזיקאי מוכשר ומעולה. אמש (ב') שחרר את קליפ הבכורה שלו לשיר "בגללה", ומה הקשר של הקליפ לסדרה שלו - שכונה?

את אסף הרץ אנחנו רואים על המסך בימים אלו ב"שכונה" ולאחרונה גם כיכב במחזמר המצליח "מרי לו" לצד שיר מורנו. בין כל הצילומים, מופעים וחזרות הוא מקדיש זמן רב בשביל המוזיקה שלו, יחד עם ההרכב שלו - "הבוג'ה" ומוציא סינגל שני מתוך האלבום העתיד שייקרא "כולנו מאותו מקום". לשיר החדש קוראים "בגללה" ואמש (ב') שחרר אותו הרץ יחד עם הקליפ שלו. מדובר בקליפ מוזיקלי ראשון של אסף, שכן לסינגל הראשון שהוציא, "אין לך ממה לפחד" כלל סינגל בלבד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ומה מפתיע בכל הסיפור הזה? שגם כאן יש ערבוב בין העולמות של אסף, כיוון שאת הקליפ ביימה, הפיקה ועשתה את הארט, בת זוגתו הטלוויזיונית על המסך בסדרה "שכונה" - השחקנית - עומר גולדמן.

השיר מדבר על מערכת יחסים שחווה משבר ובפזמון אסף, ובן דודו שחר שכתבו את השיר ביחד, כותבים - "בגללה הפכתי משוגע", מה שיוצר בנו כמה שאלות בהתחלה, אך מה שבטוח שככל שנכנסים יותר לשיר ככה מבינים יותר את המשמעות שלו והוא מצליח גם לרגש, וגם להכניס לקצב. הלחן אותנטי ומתחבר באופן מוצלח עם המילים ומביא משהו שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע מעין שילוב של ג'ז ישן לצד ג'ז מעודכן וניו-אייג'י, עוד הפתעה נעימה בשיר היא היכולת המופלאה של אסף להגיע לגבהים עצומים בקול שמשאירים אותנו פעורי פה ומורשמים לטובה.

אסף והבוג'ה
אסף והבוג'ה © יחסי ציבור // גיל חיון

על העבודה על הקליפ סיפר אסף לפרוגי ש"כתבתי את השיר יחד עם בן הדוד שלי, שחר, שגם הוא מיוצרי הלהקה. הקליפ נוצר על פי רעיונה של עומר גולדמן, ליצור קליפ 'וואן שוט' (צילום אחד רצוף) על מיטה נוסעת במדבר".

על שיתוף הפעולה המיוחד עם עומר, שותפתו לסדרה, הפעם מצד הבימוי סיפר לנו הרץ כי "כבר בצילומי העונה של שכונה ישבנו בין הטייקים ודיברנו על השיר ועל הקליפ והיא זו שהעלתה את הרעיון ומשם המשכנו, עפנו על זה והנה זה יצא וזה לגמרי מטורף. משמח מאוד לעבוד עם אנשים אהובים שנותנים מעצמם ליצירה, בדיוק כמו שאני מרגיש שאני נותן מעצמי וזה מדהים".

אנחנו נגיד שהצילום המיוחד של הקליפ הוא זה שנותן ביטוי למילות השיר ופותח את קו המחשבה לנקודת מבט חדשה ואחרת, כזו שמאפיינת את הרץ והחידושים שהוא מביא עמו. בכלל כל המילים טובות והלחן רק מוסיף לשיר עצמו מה שיוצר לנו שיר מפתיע, רענן ואין ספק שהוא נכנס לנו לפלייליסט, אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לאלבום של "הבוג'ה".

תגובות