אשליה מושלמת: ליידי גאגא חוזרת בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

אשליה מושלמת: ליידי גאגא חוזרת בסינגל חדש

אחרי שרבות מן זמרות הפופ הגדולות ביותר בעולם כיום הוציאו מוזיקה חדשה במהלך השנה האחרונה, היום זהו תורה של ליידי גאגא לחזור לעולם המוזיקה עם סינגל חדש מתוך אלבום חדש. כל הפרטים בכתבה

שלוש שנים עברו מאז שהוציאה ליידי גאגא את אלבום הסולו האחרון שלה "ARTPOP" שזכה לביקורות קוטלות מצד המבקרים וממעריצי פופ מושבעים והנה היא שוב כאן, עם הסינגל "Perfect Illusion" בניסיון להמתיק את הטעם המר שהשאירה לכולם בפה טרם יציאתה להפסקה מעולם המוזיקה. את השיר כתבה הליידי יחד עם מארק רונסון שגם הפיק את השיר ואחראי ללהיט הענק "Uptown Funk" יחד עם ברונו מארס. נוסף כל כך, רונסון מתפקד גם כמפיק בפועל של האלבומה החדש של גאגא אשר צפוי לראות אור מאוחר יותר השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"זה אחד מהאלבומים המועדפים עליי ביותר שעבדתי עליהם וכמה מהאנשים שלקחו בו חלק הם המוזיקאים והכותבים האהובים עליי וגם על גאגא" סיפר מארק והוסיף: "אני חושב שזו פשוט מוזיקה טובה ושזהו אלבום לאנשים שאולי לא הבינו שלמוזיקה שלה יש מה לתת להם - לפחות על סמך אנשים בודדים ששמעו את האלבום עד כה זה לחלוטין עמוק מבחינה מוזיקלית".

בסינגל החדש, לוקחת גאגא את הסאונד פופ-דאנס שאפיין את אלבומה הקודם כמה צעדים קדימה ומוסיפה לו אלמנטים ממוזיקת הרוק, מה שיוצר שיר מספיק טוב כדי להשכיח מהקהל את הכישלון המוזיקלי של "ARTPOP" אך לא בטוח שהוא מספיק טוב כדי להחזיר את גאגא לאותה הפסגה בה שלטה במהלך השנים 2009-2011 כשהיא רק פרצה לתודעה העולמית. מבחינה הווקאלית, השיר בהחלט לא עושה צדק עם קולה של גאגא ויכולותיה ולעיתים נדמה שהיא פשוט צורחת לתוך המיקרופון בלי שום הצדקה וכוונה. ומה לגבי הפוטנציאל המסחרי? מדובר בשיר פופ-רוק שמועדונים בהחלט ישמחו לאמץ אך תחנות הרדיו עלולות למצוא את השיר כאגרסיבי מידי ולא ידידותי לקהל המיינסטרים ולמעשה לא להשמיעו מספיק על מנת שיהפוך ללהיט בסדר גודל של להיטיה הקודמים של הזמרת כגון "Poker Face" ו-"Just Dance". כן נציין שהשיר נכנס למקום השני במצעד המכירות של האייטיונס האמריקאי כבר בעדכון הראשון שלו וכעת הוא תפס את מקומו במקום הראשון, גם בישראל, דבר אשר מצביע על עניין רב סביב שובה של הכוכבת לעולם הפופ.

 

כאמור, "Perfect Illusion" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבום הסולו החדש והחמישי במספר של ליידי גאגא שנכון לעכשיו פרטיו נשמרים בסוד. על פי השמועות, צפי שחרור האלבום הינו לקראת סוף השנה הנוכחית בתוקפת החגים האמריקאית. אנחנו כמובן נמשיך לעקוב אחר הקמבאק של הזמרת.

תגובות