לא רק המגרש של הגדולים: הזמרות שהתחילו בגיל צעיר. צילום: אינסטגרם, יוטיוב

לא רק המגרש של הגדולים: הזמרות שהתחילו בגיל צעיר

עולם המוזיקה כולל בתוכו מספר רב של זמרות התחילו את דרכן כבר בגיל מאוד צעיר שהצליחו להשתלב עמוק בתוך הפלייליסט של כולם. הנה ה-TOP LIST שלנו בנושא

נועה קירל 

אין ספק שנועה קירל, העורכת/אורחת שלנו, היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לזמרות שהתחילו בגיל צעיר. את נועה הכרנו בתכנית "פושרז" בהוט בידור ישראל, שם פגשנו אותה ואת אביה בדרך להצלחה. את דרכה התחילה כבר בגיל 14 והספיקה להוציא לא מעט להיטים בנייהם "חצי משוגע", "יש בי אהבה", "מדברים" שזכו להצלחה מרשימה בזכות קולה המדהים של קירל ושילוב מוזיקת המיינסטרים הנכונה. חוץ מקייריה מוזיקאלית קילר מחזיקה גם קולקציית קפסולה בעיצובה של חברת TNT, תפקיד בסרט "כמעט מפורסמת", דיבוב בסרט קולנוע "טרולים" ועוד מגוון רחב של פרוייקטים, והיא גם מועמדת השנה לטקס ה-EMA של MTV על התואר BEST ISREALI ACT איתו (אם תזכה) תתמודד בתחרות האירופאית. 

צילום: חגי דקל, אורי דוידוביץ, אופיר גונן
 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי


עדי ביטי

את עדי ביטי הכרנו כבר בתכנית המוזיקה "בית ספר למוזיקה", שם הייתה רק בת 8 וכבר גרמה לכולנו להתאהב בה. מאז ביטי הוציאה שירים מצליחים - "ירח מלא", "חשה" ו-"ביט הביטי" שגררו אחריהם ביקורות רבות, חלקן טובות וחלקן רעות. אין ספק שהשם עדי ביטי נמצא ברשימת המיינסטרים ולנו כמובן אסור לשכוח שמדובר בילדה רק בת 15. 

 

אגם בוחבוט

כמו עדי ביטי גם את אגם בוחבוט הכרנו ב"בית ספר למוזיקה" ואין ספק שכבר באודישן הראשון שלה כולנו התאהבנו. גם היא ללא ספק נמצאת בראש המוזיקה הישראלית עם להיטה "ארטיק מסטיק", "כמו בריו" שזכו לצפיות רבות ביוטיב, אין ספור השמעות וקיבלו את הטייטל "להיטים מצליחים". בנוסף בוחבוט הוציאה שיר בשיתוף פעולה עם המורה שלה בבית ספר למוזיקה, משה פרץ - "ילדה קטנה", ובו היה כבר ניתן לראות כי מדובר בילדה עם קול גדול והצלחה רבה. 

 

רוני דואני

לא הרבה זוכרים אבל גם רוני דואני, הידועה יותר כ-"רוני סופרסטאר" התחילה את דרכה בגיל צעיר, כבר בגיל 15 הייתה חלק מנבחרת המעודדות של מכבי תל אביב, ובגיל 18 הוציאה את שיר הבכורה שלה "סופרסטאר" שבאותה תקופה היה השיר החם ביותר יחד עם עוד שירייה המצליחים "אדוני", "סוכריה ו-"סוד". את דואני הספקנו לראות עושה כמעט הכל, משחקת, שרה, מדגמנת ואפילו מככבת בריאליטי כשהשתתפה בתכנית "המירוץ למיליון" יחד עם אחותה.

 


בריטני ספירס

אחת ממלכות הפופ (או בכינוי הרשמי - "נסיכת הפופ") בעולם והדוגמא הקלאסית לזמרות שהצליחו בגיל ממש צעיר. ספירס כיכבה כבר בגיל 12 בתכנית מוזיקלית של ערוץ דיסני וכמה שנים אחרי, בגיל 17 הצליחה לפרוץ עם הלהיט שנמשך עד היום "Baby One More Time". מאז הקריירה של ספירס מלאה במעריצים, להיטים, קליפים מעוררי מחלוקת ופרשיות רכילותיות מפורסמות (וביניהן גם קרחת). אך הקריירה של ספירס, בניגוד לרבות שמתחילות בגיל הזה, נמשכת בהצלחה עד היום והיא ממשיכה לספק להיטים ואף באחד הקליפים האחרונים שלה שילבה גם את כוכב הריאליטי הישראלי - אסף גורן.

 

סלינה גומז

כמו בריטני, גם בהתחלה של גומז יש ציון דרך גדול בערוץ דיסני, אך הפריצה המוזיקלית שלה החלה דווקא בגיל 16 כשהחליטה להקים את ההרכב "Selena Gomez & The Scene" שהוציא שלושה אלבומים והצליח להשתלב במקום התשיעי של הבילבורד עם הצלחה מטורפת ושלל ביקורות מעולות על יכולותיה המוזיקליות של סלינה, וכל זה במקביל להתפתחותו של האקס המיתולוגי, ג'סטין ביבר שגם הוא החל את דרכו המוזיקלית בגיל ממש צעיר. 

 

תגובות