טוויסט בעלילה: הקריירה החדשה של נוה צור. צילום: אלינה רבינוביץ'

טוויסט בעלילה: הקריירה החדשה של נוה צור

הוא אומנם מופיע בפסטיגלים ובמופעים של הסדרות שלנו, אך גם אותנו הפתיע לגלות שנוה צור מתחיל קריירה מוזיקלית מתחת לאף שלנו

אחרי שכבש את כל המסכים והילדים בתוכנית האהובה על כולנו, "גאליס", שיחק בסדרות כמו "עקרון ההחלפה", "ניו-יורק", "מועדון החנונים" ועוד, נדמה כי נוה צור שוקל הסבת מקצוע – לשירה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נוה צור בקטע ראפ. צילום: אלינה רבינוביץ'
 

את צור אומנם כבר יצא לנו לשמוע שר בפסטיגלים שהשתתף וכן במופעי "גאליס" בכיכובו , אך הפעם הכיוון הוא שונה ויותר מקצועי בתחום. בשבועות האחרונים נוה בילה שעות על גבי שעות באולפנו של אורי שוחט, אחד מהמפיקים המוזיקליים הכי ידועים בסצינת ההיפ הופ והראפ המקומיים כיום, ואף נתן הצצות מדי פעם בחשבון הסנאפצ'אט שלו.

לאחר שעות של עבודה מסתורית, אתמול פגשנו את צור על במת ה'תדר', בית רומנו, כשהוא מתארח במופע ההשקה לאלבום החדש של מיכאל סוויסה, בנו של השחקן הישראלי - מאיר סוויסה. יחד הם ביצעו את השיר 'פלקס' והצליחו להקפיץ את הקהל.

נוה צור בהופעה
נוה צור בהופעה © אלינה רבינוביץ'

בסוף השיר אמר סוויסה לקהל: "כפיים לנוה. אתם תשמעו עוד הרבה מאוד שיט שלו" (כלומר מוזיקה). נדמה כי החברות בין השניים, הקשר למפיק אורי שוחט נוצרה לא רק בזמן האחרון, וכן שעות האולפן שבהן נוה צור בילה אצל שוחט מרמזות על כך שאולי בקרוב נראה גם חומרים מקוריים שלו בסצינת ההיפ הופ המקומית, מה שלגמרי יוצר סקרנות גם אצלנו. 

© צילום: חן אביב

 

תגובות