הלהקות באות: קולדפליי וואן ריפבליק יופיעו בישראל. צילום: GettyImages

הלהקות באות: קולדפליי וואן ריפבליק יופיעו בישראל

הלהקות הגדולות בעולם בדרך לישראל; קולדפליי יגיעו לכמה הופעות היסטוריות במקום היסטורי ואאחרי כשנתיים - וואן ריפבליק חוזרים להופיע כאן שוב

מבול כוכבי המוזיקה הגדולים בעולם שמגיעים להופעות בישראל - ממשיך ובגדול. אחרי ג'סטין טימברלייק, ליידי גאגא, ריהאנה, לאלי וסיה. וכן הופעות מתוכננות של ג'סטין ביבר ובריטני ספירס - כעת תורן של הלהקות הגדולות להופיע בארץ הקודש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על הלהקה קולדפליי אין מה להרחיב, וזאת כי היא אחת הלהקות המצליחות והפופלריות בעולם עם להיטים כמובעולם. בין שיריהם המוכרים והמצליחים ניתן למצוא את "Fix you" , "Hymn for the weekend" ורבים נוספים.
היום (ד'), נודע כי יש סיכוי שיבואו לסיבוב של לפחות שתי הופעות בארץ (עם אופציה לנוספות) בחודש אוקטובר הבא, כלומר בערך עוד כשנה. הלוקיישן: הר המצדה.

 

המידע הזה מגיע לאחר ביקורו של סולן הלהקה לפני כשבועיים, כבר אז הוא סייר במצדה והחלו השמועות על מגעי המופיעים. כעת באמת החלו מגעים מתקדמים יותר, אך אין עדיין חוזה חתום.

הלהקה השנייה שככל הנראה תגיע לארץ היא וואן ריפבליק, שכבר נחתו כאן לפני כשנתיים להופעה ענקית שגררה אחריה ביקורות מעולות. כבר בספטמבר האחרון נרמז כי בכוונתם לחזור לכאן במהלך 2017, ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ההופעה הנוספת בישראל בהחלט תתקיים, באותו הלוקיישן (פארק הירקון בתל אביב) בחודש ספטמבר הבא, חודש לפני שקולדפליי ינחתו להופעה היסטורית. גם ההופעה הזו עדיין לא נחתמה סופית, אך אנחנו צופים שזה בהחלט יקרה, ושוב נתייצב בקהל ונשיר בקול גדול.

מתוך ההופעה הקודמת בישראל
 
תגובות