מרגשת: שירה מרגלית בקאבר מיוחד לזכר אמה . צילום מסך מהפייסבוק

מרגשת: שירה מרגלית בקאבר מיוחד לזכר אמה

לפני כחודשיים אימה של שירה מרגלית נפטרה עקב מחלת הסרטן, אתמול (ג'), מרגלית העלתה לחשבון הפייסבוק האישי שלה סרטון בו היא שרה שיר שכתבה לזכר אמא שלה, והעיניים לא נשארו יבשות

את שירה מרגלית אנחנו מכירים אי שם מהעונה הראשונה של "פרויקט הלהקה" בערוץ הילדים, שכבר שם היה אפשר היה לראות עד כמה היא מתאימה לעולם המוזיקה וכמובן נכנסה לנו ללב. אחרי ההצלחה שלה בסדרה המדוברת היא התגייסה לצה"ל שמשם הספיקה כבר להשתחרר ולהפוך לכוכבת רשת מוזיקלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין לבין גם תפסה תאוצה ברשתות החברתיות עם קאברים מצליחים ושיתופי פעולה מדוברים. שיתוף הפעולה הבולט ביותר במשאפים שביצעה יחד עם שגיא ברייטנר וצוות ליברה, שזכו לאלפי צפיות והצלחה רבה ברשת. אך מאחורי החיוך התמידי והאישיות הפורחת שתמיד ראינו על מרגלית עוברים עלייה חיים לא קלים בכלל.

© צילום מסך מתוך הסרטון

לפני כמעט חודשיים אמא של שירה, יפה מרגלית ז"ל נפטרה עקב מחלת הסרטן ואתמול (ג') שירה החליטה לשתף בדרך הייחודית לה כמה הגעגועים גדולים ובעיקר כמה מדהימה הייתה אמא שלה, וכמה שכל הרגעים היפים שמחכים לה יהיו רק כמעט מושלמים וכמעט הכי טובים שיש, כי זה לא 100 אחוז טוב כאשר מישהו כל כך משמעותי עבורך כבר לא איתך.

מרגלית בחרה לעשות זאת בקאבר מרגש, מצמרר ומיוחד לשיר "כמה חסר" של איציק שמלי וזכתה לתגובות מחבקות רבות. גם אנחנו התרגשנו יחד איתה והיא הותירה אותנו עם עיניים רטובות מהעוצמות שחווינו יחד איתה דרך המוזיקה.

תגובות