הכל ובגדול: אביאור מלסה בסינגל חורפי ורומנטי. צילום: אוהד קב

הכל ובגדול: אביאור מלסה בסינגל חורפי ורומנטי

אחרי הלהיט הגדול, "קיץ", הזמר הצעיר אביאור מלסה, עומד במבחן הסינגל השני שמשחרר הבוקר (ד'). האם גם הוא צפוי להפוך ללהיט הנוער הבא?

אביאור מלסה, היוצר הצעיר והמוכשר שפרץ לחיינו לאחרונה עם שני הלהיטים שלו ״קיץ״, שזכה לכמעט חמישה מיליון צפיות ביוטיוב, ו״מצאנו אהבה״, שאותו הוא מבצע יחד עם הראפר המצליח, איזי, ממשיך אביאור לצעוד על דרך המלך ומוציא שיר חדש הנקרא ״הכל״. הסינגל החדש נכתב על ידי טל קסטיאל וסתיו בגר, שגם הלחין והפיק אותו מוזיקלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש, ״הכל״, כמו רוב שיריו של הזמר עד כה, מדבר על אהבה. מדובר בשיר אהבה אמיתי וכנה, הזמר בשיר אומר לאהובתו שהיא הכל בשבילו ושיש בה את הכל, שלא משנה מה יקרה, גם אם ייפלו הכוכבים, הוא יאהב אותה ויהיה שלה לנצח. המילים הנוגעות בשילוב עם הלחן הקצבי והרגוע וקולו המצמרר של אביאור, יוצרים שיר שמצליח לגעת לנו בלב ולרגש אותנו ולהוכיח שהוא פה כדי להשאר והוא ממש לא טרנד קיץ חולף.

אביאור מלסה - הכל. באדיבות יחסי ציבור, צילום: אוהד קב
 

אביאור מלסה ללא ספק הבין את המתכון ללהיט בטוח והוא סוגר לנו את שנת 2016 כראוי. אמנם הפעם החליט ללכת על לחן פחות קצבי ופחות לשלב ראפ, אך עדיין המילים עצמן קליטות, קלילות ומספרות סיפור כלשהו. מבחינתנו הוא יכול לסמן ווי על עוד להיט שיכבוש את כולם ואנחנו כבר מחכים לשמוע עוד מהזמר המוכשר.

תגובות