לי בירן חוזר למוזיקה בסינגל ראשון מאז ההפסקה. צילום: זוהר שטרית

לי בירן חוזר למוזיקה בסינגל ראשון מאז ההפסקה

אנחנו רגילים לראות אותו בעיקר משחק דמויות מוזיקליות ומשתתף בלא מעט פרויקטים במשחק. הבוקר (ג') לאחר שלוש שנים של הפסקה חוזר לי בירן לעולם המוזיקה עם סינגל ראשון ומרגש מהאלבום הבא

לאחר שלי בירן הפתיע את כולם בזוגיות הנוצצת עם הכוכבת האהובה עלינו אליאנה תדהר, הוא מפתיע פעם נוספת עם חזרה לעולם המוזיקה בסינגל ראשון באנגלית מתוך אלבומו החדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בירן חוזר לעולם המוזיקה לאחר הפסקה ארוכה בה ראינו אותו מתמקד בעולם המשחק שכללו תפקיד ב"החממה", מופעי חנוכה השונים וכעת גם בסדרה המוזיקלית / "או בוי" של ערוץ הילדים - בה כתב, הלחין ועיבד את רוב השירים. 

 

Mixing with this guy @brian.rivlin #איןכמומיקסיםעלהבוקר #newsong

A photo posted by Lee B (@leeb22) on

את השיר "Talking to Myself" כתב והלחין לי בעצמו, כמו את רוב שיריו עד כה, והוא מדבר על הכנות שבאהבה, על החשיבות של האמת בקשר זוגי. בירן מציג בשיר שלל שאלות ומחשבות, ביניהם גם על אהבה, כזאת שכנראה לא תוכל להתממש ובגלל זה, בגלל שלא נותרה לו ברירה אחרת, הוא מדבר עם עצמו. מילות השיר העצמתיות מצליחות להכנס עמוק ללב, זאת בנוסף ללחן האיטי והנוגע וקולו המיוחד שגורמים לצמרמורת בכל הגוף שנמשכת לאורך כל השיר.

לי בירן - Talking to myself
 

לא פעם ולא פעמיים 'ליבי' הוכיח לנו שהוא בין היוצרים המוכשרים באר. הייחוד בכל היצירות שלו זה שניתן לשמוע בקולו שכל מילה ומילה נכתבה ויוצאת מהלב. שיר עם מילים כנות ואמיתיות שיש מאחוריהן סיפור ופשוט כל אחד יכול להתחבר אליו ולהתרגש ממנו בכל פעם מחדש.

את השיר, כך מספר היום בראיון ל-ynet, כתב לאחר מחשבות ותחושות שלו בעקבות הגירושים של הוריו לפני שלוש שנים, בדיוק באותו זמן שהחל לקחת פסק זמן מהוצאת שירים חדשים.

© ענת מוסברג

"רק אחרי שלוש שנים פתאום פתחתי את זה עם עצמי", מספר לי ל-ynet, "הייתי צריך להתמודד עם רגשות שאגרתי במשך שנים. לא כל כך ידעתי מה לעשות, אבל אמרתי אוקיי, אני ארים את הגיטרה ואכתוב דווקא מהמקום הזה, מהמקום הכואב הזה שאני חייב לדבר עליו, לפחות עם עצמי. כתבתי לעצמי כסוג של תרפיה, לא תכננתי להוציא את השיר הזה. כתבתי אותו כדי להסביר לעצמי מה אני מרגיש ומה אני חושב והוא מדבר בעד עצמו. אתה יכול לקחת את זה למקום של אהבות, פרידות, פחדים, קשיים, תקווה, שבר".

כזכור, הפעם האחרונה ששמענו משהו חדש של בירן היה כששיתף פעולה בהרכב הנקרא "Band Animal" לפני כשנתיים, ולפניו אף הוציא את האלבום "כיסים" בשנת 2009 וסינגל נוסף בשנת 2013.

 
תגיות
תגובות