בלקן ביט בוקס משיקים אלבום בהופעה עם טוויסט מיוחד. צילום: באדיבות יחסי ציבור

בלקן ביט בוקס משיקים אלבום בהופעה עם טוויסט מיוחד

ביום חמישי האחרון, השיקו בלקן ביט בוקס אלבום חדש במועדון הבארבי. בנוסף, הושקה גם אפליקצית מוזיקה מיוחדת, אז מה חשבנו עליהם?

בלקן ביט בוקס, שבראשה תומר יוסף, היא בהחלט אחת מהלהקות המצליחות שיש היום בארץ. אם השם לא מצלצל לכם מוכר אולי את שירם "I trusted u" אתם מכירים, כי הוא נמצא בפלייליסט השירים של פיפא 17. בחמישי האחרון, במועדון הבארבי בתל אביב, השיקה הלהקה אלבום חדש, שעונה לשם "shout it out", בהופעה מיוחדת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההופעה בהחלט הייתה מקפיצה ומצוינת. היא נפתחה בקטע מיקס מיוחד, שלאט לאט התברר כהתחלה של שיר הנושא של האלבום- "shout it out".  תומר יוסף, סולן הלהקה, הקפיץ את הקהל ובהחלט עזר להרקיד את הקהל. בהמשך ההופעה, חוץ ממגוון סולואים של תופים וסקסופון, קיבלנו גם כמה טעימות מהאלבום, וביניהם "chin chin". בנוסף, הם לא ויתרו על שירים מוצלחים וישנים, "hermetico", "move it", "my baby" ועוד.

© נועה בדש

סך הכל ההופעה הייתה מצוינת, השילובים בין כלי הנגינה היו מצוינים כרגיל. יוסף ושאר חברי הלהקה בהחלט הצליחו להקפיץ את הקהל, ולגרום להם לרקוד ללא הפסקה. אנחנו צופים כי האלבום החדש לא יאכזב ויהיה מוצלח כמו הקודמים.

זאת דעתנו, אבל גם לכם יש דרך להביע דעה על ההופעה, גם אם לא הייתם שם. איך?

בנוסף להופעה המיוחדת, צלמי האפליקציה "DOREMEET" גם היו באזור, וצילמו את כל ההופעה ב-360מעלות. DOREMEET, הושקה לפני חודשים ספורים בלבד, ומטרתה היא  להביא את המוזיקה בצורה קצת אחרת. מה שמייחד אותה היא העובדה שזאת האפליקציה היחידה שמאפשרת למשתמשים בה לצפות בהופעות חיות, ואחר כך גם בהופעות VOD באיכות מצוינת וב-360 מעלות. האפליקציה מזהה את המשתמש, ממליצה לו על מוזיקה, ומאפשרת לו למצוא מגוון אלבומים ושירים מובילים ואהובים בחינם.

© צילום מסך מהאפליקציה

"צוות האפליקציה מתעסק במוזיקה חמש שנים. בהתחלה היינו רק אפליקצית מוזיקה, אבל אז הבנו שבכל אפליקציות המוזיקה שקיימות, אף אחד לא מחדש וכולם בתשלום. החידוש שלנו, הוא שהבאנו את ממשק הצפייה ב-360 מעלות, שזו המצאה ישראלית" מספר לנו אבישי דרהי, אחד מצוות יזמי האפליקציה.

"זה לא יחליף בילוי" הוא ממשיך ומספר. "אם תרצו לבוא לבלות בהופעה זה לא יחליף את זה. אבל, תמיד אחרי ההופעה יש קטע כזה שרוצים לשמוע את ההופעה שוב ואנחנו מאפשרים את זה. או אם מישהו גר בקריית שמונה והבלקן מופיעים בתל אביב, והוא לא יכול להגיע. המקסימום שנוכל לעשות זה להנגיש לו את ההופעה, שיראה ויחווה אותה ב-360" .

לסיכום, האפליקציה מאוד איכותית וטובה למשתמש, ובהחלט יכולה לתת משהו חדש למוזיקה שלנו.

 

תגובות