בכורה כפולה: כוכב הרשת עידו דנקנר בסינגל ראשון. צילום: עומרי יהודה

בכורה כפולה: כוכב הרשת עידו דנקנר בסינגל ראשון

אחרי שכבש את הרשת בקאברים מדהימים, עידו דנקנר, עושה צעד לקריירה מוזיקלית רצינית עם שיר בכורה ראשון באנגלית שיצר בעצמו ומסתמן כשון מנדס הישראלי. השמעת בכורה מיוחדת וראיון ראשון כזמר

את עידו דנקנר התרגלנו לראות עד עכשיו בקאברים מוצלחים ברחבי הרשת ובעיקר לצידו של החבר הטוב, שגיא ברייטנר, איתו שחרר לא מעט סרטונים משותפים. אך היום (א') דנקנר, בן ה-20, החליט שזה הזמן שלו לייצר תוכן מקורי בעצמו והוא משחרר סינגל ראשון לשיר שכתב והלחין - "Shouldn't Let You Go" מתוך אלבום מתוכנן.

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דנקנר היה מזוהה בשנה וחצי האחרונות ככוכב רשת לכל דבר, כל קאבר שהיה משחרר היה הופך מיד להצלחה, ובזכות הביצועים לשירים באנגלית - הוא זכה גם במעריצים מסביב לעולם שגם תחזקו נורא יפה את חשבון האינסטגרם, הפייסבוק והיוטיוב שלו. מלבד יכולות השירה שלו, עידו גם שחקן וגם מדובב עסוק מאוד בתחום. 

לכבוד סינגל הבכורה והיציאה לכיוון מקורי, עצמאי ולקראת ניסיון לפרוץ גם בחו"ל, ראיינו את עידו באולפן ההקלטות של שרון לוי לראיון ראשון כזמר וגילינו את בחור צעיר עם מלא תיאבון בעיניים, יצירתיות, כוכב חדש שהולך לשבור לא מעט לבבות, כזה שמסתמן בקלות ובכשרון רב כשון מנדס הישראלי.

כתב: משה אבוטבול | צילום: יוגב אטיאס | עריכה: שחר ברקת |
 

הסינגל הוא לגמרי ניחוח חו"ל והפקה שלא שמענו עד כה בישראל, יש לו וויב מעולה! משהו באווירה של "Shouldn't Let You Go" גורם לנו להרגיש שמדובר בלהיט בילבורד מצליח מעבר לים, אחד כזה שבקלות היינו יכולים לשמוע מאיזה ג'סטין ביבר או משהו בסגנון - וזה רק מוכיח את יכולותיו הנפלאות של דנקנר גם לשיר וגם לכתוב ושאפו על ההפקה המדהימה שנתנה לזה באמת להרגיש משהו אחר בנוף הישראלי. אפשר להגיד בוודאות שאפשר לשמוע כבר בשיר עצמו שהבחור לגמרי יודע מה הוא רוצה בקריירה המוזיקלית שלו.

עטיפת הסינגל © יותם שוורץ

אם באמת עידו יילך לקריירה בחו"ל - זה לגמרי זה ולגמרי מתאים לנוף שם. ואם בכל זאת יישאר בארץ - הוא יהיה ייחודי, יבלוט לטובה ואנחנו לא נרצה לתת לו ללכת (הבנתם?), בעיקר כי חסר פה משהו כזה. גם קליפ המילים, שהוא סגנון קליפים שרץ חזק בשנים האחרונות ביוטיוב, מיוחד ואחר. יש לו גם עיצוב נורא קליל, כייפי, קייצי, עם קונספט מיוחד ואף הוא עצמו מרגיש כאילו הוא לא מפה. 

יודע מה הוא רוצה. דנקנר
יודע מה הוא רוצה. דנקנר © פרטי

כמה דברים שלא ידעתם על עידו:

  • הוא היה ילד פסטיגל מספר פעמים בילדותו.
  • בעבר שימש ככתב שטח בעונה הראשונה של "אקס פקטור" ישראל לאחר שזכה בתחרות טלוויזיונית.
  • הוא הקול מאחורי ריי-ריי בסדרת הילדים המיתולוגית "ג'וניפר לי".
  • וגם מאחורי "מקס" מ"פוקימון"!
  • עידו שירת בלהקה הצבאית של חיל החינוך יחד עם טלי כרקוקלי ואור כהן-אכד מ"פרויקט הלהקה".
עידו דנקנר
עידו דנקנר © יניב כהן
תגובות