מורשת גם בפנים: בן אל וסטטיק משחררים את "זהב". צילום: משה נחמוביץ'

מורשת גם בפנים: בן אל וסטטיק משחררים את "זהב"

הם הצליחו לגרום למדינה שלמה להשתוקק לכל להיט שהם מכינים; אחרי שלל טיזרים באינסטגרם, היום (א') סטטיק ובן אל משחררים את הסינגל "זהב" בקליפ מושקע עם אורחים מפתיעים והצעת נישואין אמיתית

זו השנה השנייה שבה סטטיק ובן אל תבורי מצליחים להדביק מדינה שלמה לשירים המשותפים שלהם, והנה זה קרה שוב. אחרי לא מעט פרסומי הכנה בחשבונות האינסטגרם ואחרי שכיכבו על במות הפסטיגל, שופטים בימים אלו ב"הכוכב הבא" וזכו במגוון תארים כמו פריצת השנה, הרכב השנה, שיר השנה, קליפ השנה, ואנשי השנה. היום (א') הם מוציאים שיר וקליפ חדש שנקרא "זהב". האם הם עמדו בציפיות?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין כל הפרויקטים הגדולים בתקופה האחרונה, השניים הצליחו למצוא זמן בכדי להכין את הלהיט הבא שהולך להשתלט על המדינה שלנו. את השיר כתבו והלחינו השניים בעצמם, לעיבוד והפקה מוזיקלית אחראי (כמובן): ג'ורדי.

למי שציפה לטוויסטים בקליפ, כמו הקריצות לעולם הפרסום בקליפ הקודם שלהם "סתם", אז יוכל למצוא גם כן כמה קריצות למציאות. הקליפ עצמו הוא מעין מחווה לסרטים המיתולגיים "גריז" ו"אסקימו לימון" וכך גם הקצב, הלבוש והתפאורה בהתאם. 

"זהב". הופק ע"י ROMS
 

את הקליפ פותח מי שהתקרב אל הצמד במיוחד בתקופה האחרונה (בעיקר לסטטיק) / דניאל מורשת, שבילה עם החברים במשך 107 הופעות פסטיגל. ההופעה שלו  בקליפ בטוח תמשוך עוד כמה מעריצים נלהבים. וזה לא הכל / את הקליפ סוגר חבר קרוב אחר של החבורה ומי שהגן עליהם באינסטגרם / אסי עזר שעובד עם הצמד בתכנית הריאליטי בהנחייתו.

דניאל מורשת בקליפ זהב
דניאל מורשת בקליפ זהב © צילום מסך

חשבתם שזה נגמר כאן? כי הרבה אחרי שהשיר נגמר (בליווי כתוביות קרדיטים כמו בסוף סרט) ניתן לראות עוד טוויסט אחד אחרון - הצעת נישואין אמיתית בין הרקדנים בקליפ. וכמו שהם טרחו לציין גם בכתוביות - "ברור שהיא ענתה לו 'כן'". לקליפ יש את כל מה שצריך כדי להצליח ולגרור אחריו באזז, אנחנו נקווה שהוא באמת יהיה להיט כמו האחים הקודמים שלו.

© צילום מסך מהקליפ
 
תגובות