ממאיר בנאי ועד עופרה חזה: הזמרים שהשאירו חותם. צילום: דוד סקורי ומירי כהן

ממאיר בנאי ועד עופרה חזה: הזמרים שהשאירו חותם

הם אמנם הלכו לעולמם, אך הם השאירו חותם ואנחנו לא שחכנו אותם. אספנו לכם את הזמרים שאמנם אינם אך השירים שלהם לא הלכו לשום מקום

מאיר בנאי, עפרה חזה ומייקל ג'קסון הם רק שלושה שמות מתוך עשרות אמנים וזמרים מצליחים בתעשיית המוזיקה שאמנם כבר עזבו את עולמנו, אך אנו לא הפסקנו לשמוע עד היום את שיריהם ולהנות מהמוזיקה שעשו. החלטנו לרכז לכם חמישה שמות (שכנראה כולכם מכירים), שהספיקו להשאיר חותם גדול בתעשיית המוזיקה ולכבוש אותנו כל פעם מחדש דרך השירים שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


מאיר בנאי
הראשון ברשימה הוא מאיר בנאי. זמר ויוצר מוכשר שנפטר לא מזמן והשאיר אצלנו חותם גדול שכנראה גם ישאר אצלנו במשך דורות. מהשירים הזכורים ביותר שלו ניתן למצוא את "שער הרחמים" "ושירו של שפשף".

 


מייקל ג'קסון
מייקל ג'קסון, הידוע בכינויו מלך הפופ הוא הזמר השני ברשימה שלנו שהחותם שהוא השאיר הגיע לכל העולם. מייקל ג'קסון היה בין הזמרים במצליחים ביותר בתקופת שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 והוא מפורסם לא רק בגלל יכולות השירה המרהיבות שלו, אלא גם בגלל צעדי הריקוד המיוחדים שלו. שמו של מייקל, שהתחיל את דרכו בעולם המוזיקה כבר מגיל צעיר מאוד, כנראה ימשיך להדהד בראשנו גם בעוד המון שנים!

 


אריק איינשטיין
אריק איינשטיין הוא אחד מהזמרים והיוצרים היותר מוכרים ומצליחים ששיריו לא מפסיקים להישמע עד היום ואפשר להגיד שהוא בין אחד מהיוצרים שעיצבו את פס הקול של המוזיקה הישראלית. אין אחד שלא שמע את שיריו של אריק איינשטיין או גדל על שיריו "עוף גוזל" ו"אני ואתה", שליוו אותנו בהמון מצבים ומקומות שונים.

 

 

עוזי חיטמן
הבא בתור הוא עוזי חhטמן שאחראי על רוב שירי הילדות שלנו כמו "אלוהים שלי" ו"השירים המשחקים". שירים אלו עוד יושמעו לילדי הדור שאחרינו וגם לדורות הבאים. אפשר להגיד שחיטמן עיצב את ילדותינו ואין אחד לא גדל על השירים הנהדרים שלוץ בשנת 2014 הושק מופע בשם "המגזימנים" שכולו מחווה לשיריו של חיטמן ורק אתמול סיפרנו לכם כי אביב פנקס מצטרפת לצוות המופע.

 

 

עפרה חזה
ועכשיו, כוח נשי! עפרה חזה היריבה התקשורתית של ירדנה ארזי, אחת מהזמרות המצליחות ביותר שהיו בישראל עם שירים שגם הדור שלנו כנראה מכיר כמו "גבריאל" ו"לאורך הים". יצירותיה, שיריה וקולה המיוחד והסוחף כנראה שלא ייעלמו כל כך מהר מן העולם ויישארו איתנו לעוד הרבהשנים טובות.

 

 

תגובות