שובר שיאים: אד שירן כובש את המצעדים ברחבי העולם. צילום: shutterstock

שובר שיאים: אד שירן כובש את המצעדים ברחבי העולם

הזמר הג'ינג'י הכי מוכשר שאנחנו מכירים ממשיך לשבור שיאי מוזיקה מרשימים ולראשונה בהיסטוריה - 16 שירים שלו נמצאים ברשימת טופ ה-20 סינגלים המובילים

וואו, אפשר להגיד שזו לגמרי השנה של אד שירן! הזמר המצליח שבר את כל השיאים ולראשונה בהיסטוריה המוזיקלית, 16 סינגלים שלו נכנסו לרשימת 20 הסינגלים המובילים בבריטניה. ואם זה לא מספיק - הזמר גם נמצא בראש רשימת האלבומים החמים עם אלבומו השלישי "÷".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלבומו השלישי יצא בתחילת החודש, אחרי ששני האלבומים הראשונים שלו, "+" ו-"X" גם הם זכו להצלחה. האלבום החדש זינק ישר למקום הראשון ברשימת האלבומים החמים ביותר בבריטניה עם 672,000 עותקים. אם נחשיב את כל המכירות שהיו לאלבום במהלך השבוע הראשון ליציאתו - נגלה ששירן הקטך את התואר המוזיקאי הזכר עם הכי הרבה מכירות וא המכירות האלבום גם את המכירות של השבוע, שירן זוכה להיות במקום השלישי עם הכי הרבה מכירות בשבוע הראשון, מיד אחרי "25" של אדל (שמכר 800,000 עותקים) ו-"‘Be Here Now" של אואזיס (696,000 עותקים). כך שלמעשה הג'ינג'י המוכשר הוא הזמר הזכר עם הכי הרבה מכירות.

שובר שיאים
שובר שיאים © gettyimages

תשעה סינגלים של הזמר נמצאים ב-10 המקומות הראשונים ואילו עוד שבעה נמצאים בין המקומות ה-11 ל-20 של הלהיטים החמים ביותר בבריטניה. סינגל הנושא של האלבום,"Shape Of You", נמצא במקום הראשון, "Galway Girl" במקום השני ואילו "Castle On The Hill" נמצא במקום השלישי. כבוד.

שירן אמר לרדיו המקומי בבריטניה כי: "מעולם לא ציפיתי שזה יקרה אי פעם בחייים שלי. תשעה שירים שלי נמצאים בטופ 10. אז כן, אני לא יודע, משהו השתבש. אבל אני בהחלט מאוד מאוד שמח על זה".

 

 
תגיות
תגובות