רשמי או לא? קולדפליי טוענים שאין מופע מתוכנן . צילום מסך מיוטיוב

רשמי או לא? קולדפליי טוענים שאין מופע מתוכנן

אחרי שכבר שמענו שהם מגיעים ואז התברר ששום דבר עוד לא סגור - המצב עדיין ממשיך לבלבל. במהלך הביקור של סולן הלהקה בישראל הוכרז כי באופן רשמי תתקיים הופעה בקיץ, אך בלהקה מתעקשים ששום דבר לא קורה

אמש (ה׳) התבשרנו שכריס מרטין נחת בארץ הקודש עם הגיטריסט, ג׳ון באוקלנד על מנת לבדוק מיקום להופעה, כשכמובן לא הכול היה סגור. אבל יצאו הודעות רשמית שקולדפליי עומדים לסגור תאריך בימים הקרובים להופעה כאן. אז מה בדיוק הסיפור?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

לצד מרוטין ובאקלנד יתלוו, הפקת פורום פקטור ובעלי ביג, שביחד איתם הם יערכו סיור במטרה להינעל על מיקום ותאריך סופיים להופעה הגדולה. הערים שיכללו בסיור הם: תל אביב, יריחו, העיר רוואבי שנמצאת ברשות הפלסטינית וההתמקדות היא בירושלים.

© באדיבות יחסי ציבור

בין האומנים הישראלים והפלסטינים, נחתם חוזה שהוא עשוי ליצור שיתוף פעולה ביניהם, וכך זה יגיע לנקודת שיא במספר הופעות שיאפשרו לכל תושבי האיזור (הישראלים והפלסטינים) והמדינות השכנות לצפות, וליהנות מחוויה מוזיקלית של אחת הלהקות הגדולות ביותר בעולם. 

אלא שהמצב מורכב הרבה יותר, שעות בלבד אחרי ההודעה הרשמית - סולן הלהקה כריס מרטין מכחיש בחשבון הטוויטר שלו: ״אין מופע מתוכנן, אנחנו בישראל ובפלסטין כדי להקשיב וללמוד, זה הכל״.

 

אז הנה סוף סוף יש כאן סדר, אחרי כל הסלט שנוצר מהשמועות שרצו בתקופה האחרונה, ורק נותר לנו לחכות שיסגר תאריך סופי ושלא יהיו הפתעות ברגע האחרון, עד להגעתם. לא יכולים לחכות! 

תגיות
תגובות