מרגישים חיים מתמיד: נחשף השיר שייצג אותנו באורויזיון. צילום: יח"צ

מרגישים חיים מתמיד: נחשף השיר שייצג אותנו באורויזיון

לפני שלושה שבועות בגמר של "הכוכב הבא" נודע לנו כי הכוכב שנבחר לייצג אותנו הוא אימרי זיו, כיום (יום ה') יצא לאור השיר שאיתו יופיע אימרי באורויזיון וכמובן גם הקליפ הרשמי. צפו

הנה זה קורה! הקליפ הרשמי של השיר שייצג אותנו באורוויזיון! לפני שבועיים שהודיעו שאימרי זיו הוא זה שייצג אותנו, התרגשות גדולה שררה באוויר, אך כעת ההתרגשות עוד יותר גדולה כי הערב נחשפו הקליפ הרשמי והשיר שיבוצע על ידי זיו באירוויזיון שיתרחש בקייב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר שנבחר הוא "I feel alive". השיר נכתב על ידי דולב רם ופן חזות שאנחנו מכירים בעיקר מכתיבת והלחנת השירים של הצמד דורון ביטון וקטריקס. השיר המדובר ממש הפתיע אותנו לטובה ועכשיו אנחנו גם זוכים לראות את הקליפ הרשמי, אחרי שלפני כמה ימים הבאנו לכם הצצה לצילומי הקליפ בשרונה. 

מרגישים חיים מתמיד: נחשף השיר שייצג אותנו בארוויזיון
 

השיר יושב באופן הכי מדויק ונכון על קולו המקסים של אימרי, שמצליח לכבוש אותנו בצורה ייחודית ומדהימה. השיר מצליח להקפיץ אותנו ולרגש אותנו כאחד, דבר שלא בהכרח קורה בכל השיר. עוד סיבה לאהוב את השיר היא הקצב, שעולה ויורד בצורה שמצליחה לתעתע אותנו, בקטע טוב, שמשאיר טעם של עוד.

לפני כשלוש וחצי שנים, הפרס בתכנית "הכוכב הבא" השתנה, והפך להיות ייצוג ישראל בארוויזיון. האירווזיון הוא בעצם תחרות שירים בה משתתפים זמרים ממדינות שונות. תחילה ייצג אותנו נדב גדג', בשנה שעברה חובי סטאר, והשנה אימרי זיו- זוכה העונה הנוכחית של הכוכב הבא.


נראה כי עם השיר הזה אנחנו הולכים להגיע רחוק!

 

תגובות