טור שבועי: "יכול להפוך ללהיט של הקיץ". צילום: יח"צ

טור שבועי: "יכול להפוך ללהיט של הקיץ"

דריה טרסוב, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?     

      עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאור אדרי - "עוד דקה לאהוב"
מאור אדרי הוא שם חם היום בקרב חובבי הז'אנר הים תיכוני. מאז שהחל לעסוק אדרי במוזיקה הוציא כארבעה אלבומים נהדרים במוזיקה מצויינת שמביאה לזמר מקום מכובד במוזיקה בארצנו.

השיר "עוד דקה לאהוב" שיצא השבוע נכתב על ידי מאור בשיתוף עם אושר כהן, שעזר לתום בנודיז בהלחנת השיר. שלושתם יחד הצליחו להביא שיר מרגש שבקלות ניתן להתמכר אליו, ולכן, ראו הוזהרתם! מאור מצליח להעביר לנו בביצוע נפלא את המילים הנוגעות ללב אותן הוא שר, על אהובה שעזבה לפני שנים ועכשיו הוא מתחרט על הנזק ומבקש ממנה לאהוב אותה עוד דקה בלבד. השיר מביא איתו המון משמעות שהגשה מצויינת של אדרי שבכל שיר חדש שלו מכניס עוד גוון נוסף לקריירה המוזיקלית שלו ולא נותן לנו תחושת מיצוי.

לסיכום: המון ריגוש בביצוע מדהים. ★★★★★

 

שיר לוי – "להתחיל מחדש"
שיר לוי שהתחיל את דרכו בסוף שנות נעוריו בעקבות אביו. הוא זמר עם קול מדהים וותק של מעל לעשור בתחום המוזיקה המזרחית בארץ, ולו כארבעה אלבומים ברזומה ומספר סינגלים מצליחים במיוחד.

"להתחיל מחדש" שיצא השבוע נכתב על ידי רון ביטון והולחן על ידי מאור שטרית, הוא שיר שנעים להאזין לו גם כשיש עדינות רבה בקולו של שיר, שנותן במה ללחן שבהחלט מוסיף המון. המילים בשיר מדגישות לנו את הרצון שלו להתחיל ולשחזר הכל מחדש עם אהובתו ואת זה שהוא נשאר אופטימי שעוד ישנה אפשרות לשנות את המצב. ייחודו של לוי מתבטא בכך שניתן להבחין שהוא בוחר בקפידה את היוצרים שעל ידם ייכתבו שיריו והתוצאה מקסימה, מרגשת ומספקת את הסחורה והציפיות שלנו ממנו וכך גם בשירו החדש שבהחלט שווה להאזין לו ובקלות להתחבר לכל מילה.

לסיכום: מוכיח שיש בו הרבה מה לתת מעצמו. ★★★★★

 

לידוי, אסטמה ושקד פררה מארחים את אנחל – "טניה"
הסגנון הפופ-מציאותי שנכנס לחיינו בשנים האחרונות בסערה נותן מקום לכל הצעירים להתבטא, בין היתר גם להרכב של לידוי, אסטמה ושקד פררה או "ערוץ הכיבוד" האחראים גם על הלהיט "עור ברווז" שיצא לאור לפני שנה וכבש את כולנו. אי אפשר להעלים עין מההרכב המעניין הזה שנמצא באותו ראש עם הצעירים וממציא את עולם המוזיקה מחדש.

הסינגל החדש שלהם "טניה" שיצא השבוע מכיל את כל מה שהלהיט ב2017 צריך- שיר קליל וזורם עם לחן קצבי, מקפיץ ומרענן, שבקלות משתלב עם חריזה אותנטית וייחודית שניתן לפגוש רק בז'אנר הספציפי הזה, כשההרכב הזה מצליח לאפיין אותו בצורה מדוייקת. יש בסגנון שלהם משהו שקל להתאהב בו גם בלי סיבה ברורה כל כך, זה בקלות יכול להפוך ללהיט של הקיץ שמתקרב אלינו בצעדי ענק.

לסיכום: קל להתמכר ★★★★★

 

מרב סמן-טוב – "זה יבוא לאט"
סביר להניח שלרובכם השם "מרב סמן-טוב" לא מצלצל מוכר אך היא זמרת שעומדת מאחוריי כתיבת והלחנת להיטים רבים של מספר זמרים נפלאים, בין היתר מירי מסיקה וחדוה עמרני. בנוסף להיותה מלחינה וכותבת לסמן-טוב כשני אלבומים ואלבום שלישי בדרך שעל הפקתו המוסקלית אחראי גיל פלדמן שעבד עם אומנים מצליחים אחרים ( ביניהם שלמה ארצי, קרן פלס ועוד).

"זה יבוא לאט" שיצא השבוע נבחר להיות השיר הראשון מתוך אלבומה החדש של מרב מפני שמעביר מסרים של תקווה, אמונה וכוח להתעלות על כל הקשיים, דבר שמתבטא גם בביצוע מקסים מבחינה ווקאלית.
בשנים האחרונות מרב נעלמה מעט מקדמת הבמה בתעשיית המוזיקה ועבדה בעיקר מאחוריי הקלעים, אך בשנה האחרונה החליטה לחזור ליצור חומרים משלה מה שמתבטא נהדר דרך השיר החדש.

סיכום: פתיחה מקסימה לאלבום החדש. ★★★★★

 

Pittbul & J Balvin- Hey Ma
מהיר ועצבני הוא סרט פעולה אמריקאי שובר קופות ולו כבר כשמונה סרטי המשך מאז הסרט הראשון. בעקבות הסרט השמיני מתוך סדרת הסרטים יצא פסקול קצבי במיוחד של הזמר פיטבול שאחראי על להיטים רבים ובשיתוף עם ג'יי בלווין. "Hey Ma" הוא שיר קופצני שמתאים לאווירה של הסרט המהיר והעצבני הזה שכולנו התאהבנו בו כבר שמונה עונות, הלחן מדליק ומרקיד והמילים חלקן באנגלית וחלקן בספרדית, שפה שמשמשת את פיטבול במגוון להיטיו ומשתלבת יפה גם בשיר הזה.

סיכום: עושה חשק לקרוע את רחבת הריקודים, ובהחלט מחזק את הצפייה לסרט החדש. ★★★★★

 

 

תגובות