טובים מתמיד: עיליי בוטנר וילדי החוץ בהופעת השקה. צילום: אורן טוב

טובים מתמיד: עיליי בוטנר וילדי החוץ בהופעת השקה

אתמול (ו') השיק ההרכב אהוב "עילי בוטנר וילדי החוץ" את הוספת שני החברים החדשים להרכב בהופעה מפתיעה במיוחד

עד לא מזמן אחד ההרכבים האוהבים עליינו ביותר, אנחנו כמובן מדברים על עיילי בוטנר וילדי החוץ, מנה רק שלושה חברים, אך לא מזמן שני חברים חדשים נוספו לחגיגה- תום גפן וגל לוגסי שהצטרפו להרכב ולאלבום החדש. את התרחבות ההרכב החדש הם השיקו אתמול (ו') בהיכל התרבות בת"א בהופעה יוצאת מן הכלל. 

    עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


את המופע הם פתחו בשירם החדש מהאלבום שעתיד לצאת ממש בקרוב "ילדים כמונו", בביצוע מדהים שלגמרי פתח את המופע בצורה הטובה ביותר. את המופע המשיכו בשיר "תם ולא נשלם" בביצוע יחד עם הקהל שידע את המילים בצורה מושלמת. "טיפות", "על קצות האצבעות", "ימים של קיץ" ותצרח" המשיכו את רצף השירים שאנחנו כלכך אוהבים וללא ספק עשו פתיחה מעולה למופע.
 
 
רגע אחר כך עיליי עלה לבמה יחד עם אוהד ותום וסיפר סיפור מרגש ונוגע ללב, הוא סיפר איך חלם להופיע על הבמה שהוא יושב בה ברגע הזה "הייתי נכנס לראות באלנסים של זמרים פה, אמרתי לעצמי אני אופיע פה, והנה זה קורה בזכותכם, זה משהו שלא העזתי לחלום. תודה רבה" מיד לאחר הסיפור המרגש שלושת הבנים התחילו בשיר "כל מה שלא הספקתי לומר" בביצוע אקוסטי ושקט שלגמרי עשה לנו טוב על הלב. 

© צילום: אורן טוב
בהמשך עילי יחד עם תום בביצוע אקוסטי, הפעם לשיר מתוך האלבום החדש, שיר שיצא לא מזמן "הכל נגמר". מיד לאחר מכן גל לוגסי בביצוע מדהים ל"היא יודעת", הדר וגל בשיר הראשון שבוטנר כתב "אם תבוא מתוך הפחד"- גם זה כמו כל שאר ביצועים במופע היה מפתיע ומדהים. באותו קו שקט ואקוסטי אוהד שגראי עלה לבמה ונתן סולו לעוד שיר חדש מהאלבום השיר "היי". 
 
אחרי רצף של שירים שקטים ונעימים, התחילה המסיבה, כל הקהל על הרגליים בשירים "תיתן לי יד", "רץ אלייך", "בואי נעזוב" ו"אני אש"- שהרימו את הקהל למסיבה אחת גדולה. כולם ביחד על הבמה בשיר "נעים עכשיו" בביצוע מטורף של כל הרביעייה ביחד. את ההופעה המשיך אוהד בשיר "קדימה האלה" שאותו התחיל כשעמד על תוף באמצע הבמה.
 
 
 
את ההופעה המשיכו שוב על הקו האקוסטי והשקט בביצוע נעים ועדין לשיר "בוקר יעלה", ומיד בהמשך עיליי סיפר עד כמה מרגשת אותו השעה הזו ביום שישי בצהריים, רגע לפני שנכנסת השבת. השיר "שווים" השתלב בצורה מושלמת אחרי הקטע הזה עם ביצוע יוצא דופן. המופע נגמר בשיר "מכתב לאחי" אחד השירים היותר אוהבים של היוצר עילי בוטנר ולגמרי חתם את ההופעה בצורה הטובה ביותר. 
 
© צילום: אורן טוב 
 
אין ספק שההצטרפות של שני החדשים לגמרי עשתה את העובדה והכניסה פן צעיר וחדש לתוך ההרכב. ההופעה הייתה מלאה בסגנונות ובביצועים חדשים ומפתיעים שלא יצא לנו לשמוע לפני. לנו כרגע רק נשאר לחכות לאלבום המלא שצפוי לצאת בקרוב. 
 
תגובות