הלם: נועה קירל ועדי ביטי עובדות על דואט משותף. צילום: רפי דלויה

הלם: נועה קירל ועדי ביטי עובדות על דואט משותף

הלא ייאמן קורה: הזמרות הצעירות בדרך לעשות היסטוריה ביניהן כשבקרוב הן יכנסו יחד לאולפן הקלטות ויקליטו יחד את מה שצפוי להפוך ללהיט השנה. אגס קימל במתח!

לא חשבנו שזה יקרה, אבל זה הפתיע גם אותנו! עדי ביטי ונועה קירל בנות ה-15 שמות בצד את התחרותיות על המשבצת ויחלקו ביחד שיר משותף (דואט) אותו יקליטו כבר בימים הקרובים.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

קירל וביטי הן מבין זמרות הפופ המובילות בארץ ובגלל גילן הצעיר הן מוכרזות כמתחרות על אותו קהל היעד שגם הוא עצמו נקרע בין ההערצה לשתיים. אך כעת, באיחוד היסטורי מטורף - הן יאחדו גם את הקהל בעזרת סינגל משותף אותו כתבו דולב רם ופז חזות.

© רפי דלויה

כבר בתחילת השנה הצלחנו להבחין במעין "סולחה" בין השתיים שטענו שאין ביניהן באמת תחרותיות, ובכל זאת השיר החדש דווקא כן יעסוק בנושא. השיר ייקרא "קילר דה ביט" ("לחסל את הקצב") והוא כאמור, יהיה להיט פופ קצבי שידבר על התחרותיות ביניהן באופן פארודי (סטייל "אגס קימל") וכבר בשם השיר, הצוחק על העניין וגם על שמות השירים שלהן עצמן ניתן להבחין בזה. גם עטיפת הסינגל שתצולם במעין זירת קרב כשהשתיים בתוכו.

בזכות אגס קימל?
בזכות אגס קימל? © צילום מסך

הפרויקט עדיין נשמר בסוד, אך ממידע שהגיע אל פרוגי נודע כי השיר צפוי להיחשף בערב יום העצמאות הקרוב בתקווה שאכן יהפוך ללהיט. אנחנו רק נמסור לקהל שאם הגעתם עד לכאן נספר שאנחנו מצטערים, אבל בסך הכל נפלתם למתיחה השנתית שלנו לאחד באפריל! 

---------------------------------

1 באפריל שמח!

תגובות