האחיות כרקוקלי: ״לראשונה מראות את כל הדרך שעשינו״. צילום: נועה עוזר

האחיות כרקוקלי: ״לראשונה מראות את כל הדרך שעשינו״

ביום שני האחרון התקיים מופע השקת אלבום הבכורה ״מי אם לא את״ של האחיות כרקוקלי. הנה כל מה שחשבנו על האירוע

האחיות כרקוקלי, טלי ולירון, סיכמו אמש שלוש שנים של חריצות, השקעה ובעיקר רגש במופע השקה לאלבום הבכורה שלהן. למי שעדיין אין לו מושג במי מדובר- האחיות כרקוקלי התחילו את דרכן בתכנית הריאליטי "אקס פקטור" ולאחר יציאתן מהתכנית התחילו להוציא שירים משלהן ולעבוד על חומרים מקוריים. אנחנו הספקנו לדבר איתן ולשמוע מהן על ההתרגשות והציפייה למופע ולאלבום הבכורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמה זמן ערכה העבודה על האלבום?

לירון: ״מאז התכנית, שלוש שנים. הרבה חושבים שישר אחרי התכנית מוציאים אלבום וזה ממש לא ככה. הופענו בהתחלה המון ברחבי הארץ, השתתפנו בתכניות ועבדנו על סינגלים. שלוש השנים האחרונות היו עמוסות וקשות אבל התוצאה משתלמת״.

היו חילוקי דעות במהלך הזמן הזה?

טלי: ״כמובן. חילוקי דעות זה צירוף נחמד למה שהיה בנינו. תמיד יש חילוקי דעות אבל שלנו היו על המוזיקה ולא על לקחת לי את החולצה ודברים כאלו. אנחנו כל היום ביחד, גדלנו ביחד ואנחנו גם אחיות ככה שלהסתדר אחת עם השנייה זה משהו שבא עם הזמן. אנחנו אחיות טובות אחת לשנייה ואוהבות זו את זו מאוד״.

© נועה עוזר

המופע הקסום שנערך אתמול התקיים ב"זאפה הרצליה". הכל היה מתוכנן בצורה מדויקת ומפורטת ונראה שהאחיות השקיעו מחשבה בכל פרט ופרט במופע. טלי ולירון ביצעו את השירים, המוכרים והחדשים מתוך האלבום, בצורה מוכשרת ומרתקת כל שיר מחדש. כל שיר סיפר סיפור חדש עם טקסט אמיתי ורגיש. בנוסף האחיות לא הסתפקו רק בביצוע שירים מקוררים שלהן ושילבו שירים שביצעו ב"אקס פקטור" כמו "מגדלור", "Toxic" ועוד. האיכות הווקאלית והמחשבתית שהושקעה לא רק בביצוע אלא גם בלחן ובמלל היו ברמה גבוהה ביותר שגרמה לקהל לקום על הרגליים לא פעם אחת.

מה מאפיין את האלבום החדש שלכן?

טלי: ״באלבום אנחנו עושות את המוזיקה שאנחנו הכי אוהבות שזה פופ אתני. זה הסגנון שהכי הולך עכשיו והאתניות מתבטאת בגיחה של חלק מהשירים לסגנונות אחרים אבל בכל זאת עם קו משותף". "חוץ מזה, אנחנו צמד וגם כמובן אי אפשר לשכוח את הפסנתר שהפך מזמן לסמל משותף שלנו״ הוסיפה לירון.

ההפקה המדהימה של האירוע והעיבודים הנכונים והמרשימים של השתיים, עליהם היה אחראי חבר ילדות של האחיות- איתמר מירון, היו אלו שהפכו את המופע לסיפור אחד שלם ולמפגש פסגה של סגנונות מוזיקליים עם החיבור למודרניות של היום. הסיפורים שסיפרו השתיים במהלך המופע (בהם נכללו סיפורים על שמותיהן ועל מקור השירים והחוויות מהדרך הארוכה) מילאו לכולם את הלב בצחוק ושמחה שנתנו תחושת קרבה והזדהות.

© נועה עוזר

הדבר המדהים ביותר בערב הזה הוא ללא ספק הרכב המופע. כל המופע בא מהבית של האחיות, מהמגרש הפרטי שלהן. ניגנו לצידן חברי הילדות שלהן ממגמות המוזיקה, המשפחה והחברים הרבים שהפגינו נוכחות וכמובן מכרים מהתעשייה. 

מה הצעד הבא? כבר יש לכן תכניות לאחרי?

לירון: ״כבר יש לנו שירים מוכנים לאלבום הבא, עכשיו אנחנו עובדות עם צאלון שאיתו עשינו את הסינגל ׳כאילו כלום׳ על שלושה סינגלים חדשים וטסות בסוף החודש להקליט שירים בלוס אנג'לס עם חברת הקלטות״.

לסיכום, הערב אתמול היה בין המשמעותיים בחיי. ערב שבו היה אפשר לראות את כל מה שאנשים צריכים בשביל להיות חלק מהתעשייה הגדולה והמכובדת הזאת שנקראת מוזיקה. שילוב המילים, הלחן, העיבודים, הארגון, הביצוע ובכלל האירוע רק חיזק את המשפט שאומר שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. מקווים לשמוע בקרוב שוב מטלי ולירון המדהימות שנתנו את הופעת חייהן הלילה כי אנחנו כבר לא יכולים לחכות לפרויקט הבא!

© נועה עוזר
 
תגיות
תגובות