מאחורי הקלעים: למה חברת ליטל מיקס לא עלתה לבמה?. צילום: GettyImages

מאחורי הקלעים: למה חברת ליטל מיקס לא עלתה לבמה?

כולם יודעים שההצגה חייבת להימשך, אבל מה קורה שאחת מחברות הלהקה לא עולה לבמה להופיע? חברות להקת ליטל מיקס חוו את הרגע הזה במופע האחרון שלהם בקליפורניה. מדוע לי - אן פינוק לא עלתה עם שאר חברותיה להופיע?

להקת הבנות האהובה נמצאת בימים אלו במסע הופעות עם אריאנה גרנדה, שמצליח מאוד עד כדי כך שכל המופעים מוגדרים כסולד אאוט. המוע האחרון של הלהקה עם הזמרת המצליחה התרחש בקליפטרניה אבל רק שלוש מתוך ארבע חברות הלהקה עלו לבמה להקפיץ את הקהל. למה אתם שואלים? חברת הלהקה, לי-אן פינוק, נאלצה להישאר מאחורי הקלעים ולא לעלות לבמה לצד חברותיה. למה? הסיבה כואבת במיוחד...

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדיילי מייל מדווח כי הזמרת נכוותה בשתי רגליה ממכונת קיטור בזמן שהתכוננה למופע מאחורי הקלעים. המקור סיפר כי: "לי-אן נכוותה בשתי רגליה מאחורי הקלעים ממכונת קיטור, אבל היא תהייה בסדר ותמשיך הלאה". אולי המקור מדווח שלי-אן תתאושש מהר מהתאונה המצערת, אבל כנראה שלא מהר מאוד כי הזמרת נאלצה לוותר על הבמה באותו הערב, מנהליה הכריחו אותה להישאר מאחורי הקלעים ולצפות בחברותיה הטובות נותנות שואו בלעדיה.

© צילום מסך מטוויטר

אבל, הזמרת האהובה לא רצתה לאכזב את צעריציה ובכל זאת בחרה להצטרץ לשאר הבנות על הבמה בסוף המופע. אבל אל דאגה, היא לא עמדה אלא ישבה על כיסא בדיוק כמו שהרופא אמר. 

מעריץ שהיה בהופעה העלה סרטון מהבמה בו מסבירות חברות הלהקה מדוע פינוק לא עלתה להופיע איתן. התמיכה והחברות של הבנות האלו רק נותנות לנו סיבה נוסםת לאהוב אותן. הן מגבות ותומכות אחת בשניה בכל מצב - ואת זה אנחנו אוהבים!

 

לא מפונקת בכלל!
לא מפונקת בכלל! © gettyimages
תגיות
תגובות