100% צחוק: שירי הפארודיות הכי מצחיקים . צילום: מתוך "ארץ נהדרת"

100% צחוק: שירי הפארודיות הכי מצחיקים

פארודיה היא יצירה המחקה באופן קומי יצירה, כמו מוזיקה. ישנן כמה פארודיות שרצות ברשת ואסור לכם לפספס. קבלו את הנבחרים שלנו!

צחוק עוזר למערכת החיסונית, ומרפא את הגוף ואת הנפש. מוזיקה מרפאת את הנפש, ואם נשלב בין השניים רק טוב יכול לצאת. בדיוק בשביל זה אספנו לכם את שירי הפארודיה הכי טובים מהרשת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אגס קימל ודדי דדון
כשחושבים על פארודיה, מי יעלה לנו בראש עם לא הכוכבים של "ארץ נהדרת" - דדי דדון ואגס קימל. אגס, נוצרה כפארודיה לזמרות הפופ הצעירות היום - קירל וביטי (ואגם בוחבוט על פי השם). דדי לעומת זאת, נוצר בשנה שעברה כפארודיה סאטירית לזמרי המזרחית כמו פאר טסי וכדומה. השניים הוציאו כמה להיטים בתוך הסדרה שסובבו את הראש של כולנו, כמו "אני לא חוקית" ו"חפש אותי בראשון" של אגס, ו"זכית בי" ו"מתוקה מהחיים" של דדון. כל אלו הפכו לשירים שהילדים והנוער שומעים כיום.

 
 

זהב "קליפ מילולי"

הפארודיה הבא היא אחת הפארודיות המצחיקות ביותר שרצות היום ברשת. היא נכתבה על השיר "זהב" של בן אל וסטטיק שיצא לא מזמן, והוא של כוכב היוטיוב - רחמוס, שמוציא מגוון פרודיות למגוון שירים. מה שמצחיק בפארודיה הוא בעצם שמתואר בה באופן מצחיק בדיוק את מה שרואים בקליפ. אנחנו עפנו על זה!

 

יהיה בסדר, שישי בצהריים ומלכת השושנים -  
הפארודיה הזו היא של הקומיקאים עופר ומאור שככל הנראה אתם מכירים אותם מסדרת "הצחוקיה" ששודרה בערוץ ניקלודאיון או מ"OMG" של יס קידז. הפארודיה שאורכה כשלוש דקות, מורכבת משלושה שירים - "יהיה בסדר" של קפה שחור חזק, "שישי בצהרים" של אייל גולן, ו"מלכת השושנים" של עדן בן זקן. לכל חלק מן השירים המציאו פארודיה קצרה וחיברו את הכל יחד.

 

בוטן -
אם לא שמתם לב - הגיע הזמן שתשמעו על ערוץ היוטיוב "מכיל בוטנים". מה קורה כשלוקחים מנגינות של שירים מפורסמים ומצליחים, ומחליפים את כל המילים בשיר במילה "בוטן"? האמת שזה לא רע בכלל. אנחנו ממליצים על "לט איט גו בגרסת הבוטן", או "סלסולים בגרסת הבוטן" או כל סרטון אחר שהם מעלים - זה פשוט מעולה! סליחה.. זה פשוט בוטן!

 

"גשם מיטפטף" איב אנד ליר
השיר שהתפרסם ביוטיוב ועשה את החורף האחרון, "גשם מיטפטף", קיבל גרסה מיוחדת מהצמד איב אנד ליר, בו הם ביצעו את השיר, ואפילו הוסיפו קטע משלהם. פארודיה לפארודיה? לייק!

 

 

תגובות