ניב דמירל: "היה לי חשוב לעשות את מה שאני אוהב". צילום: צופית ברבי

ניב דמירל: "היה לי חשוב לעשות את מה שאני אוהב"

אחרי השתתפות ב"דה וויס" ולהיט היסטרי שנכנס ללב הפלייליסט, ניב דמירל עומד לקראת מופע בכורה לאלבום הראשון שלו ומספר לנו בראיון מיוחד על העבודה והדרך שעבר עד שהגיע למעמד הנוכחי

הוא הגיע לגמר דה וויס לפני כשנתיים וחצי, ומשם המשיך לעבוד קשה ועשה את הפריצה הגדולה. מחר מתקיים מופע מיוחד לכבוד אלבום הבכורה שלו, ורגע לפני העלייה לבמה הגדולה, תפסנו אותו לראיון בו דיבר על הדרך הארוכה שעבר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פרצת דרך "דה וויס". אתה מאמין שהיית מצליח להגיע לאיפה שאתה היום גם בלי התכנית?
"אני מאמין שהייתי מצליח מתישהו גם בלי התכנית. התחלתי כבר לפני התכנית לעבוד על מוזיקה, הייתי כבר עם ניהול והתחלתי לעבוד באולפן על שירים, וקצת פיתוח קול וכבר ידעתי שאני מכוון לשם, אז דה וויס היה ללא ספק סוג של מקפצה".


מה הרגע שהכי זכור לך מהתכנית?
"היה שלב בחצי גמר שכבר לא היה לי כל כך חשוב אם אני אמשיך או לא, ובגלל זה ביצעתי שיר מקורי, רציתי פשוט לעשות משהו מקורי. לקחתי בחשבון שאנשים פחות יכירו וככל הנראה יהיו לי פחות הצבעות, אך בסופו של דבר יצא לי הפוך על הפוך - ממש אהבו שעשיתי את זה, וקיבלתי המון קולות וככה עליתי לגמר. זה היה רגע מאוד מפתיע. זה לימד אותי כן ללכת עם האמת שלי כי נלחמתי מול הרבה גורמים לעשות את זה".


מתי הבנת שזה מה שאתה רוצה לעסוק בו?
"כמובן שזה לא כמו היום, אבל בגיל 15 התחלתי לשיר בכל מיני חפלות עם חברים והתחלתי מהז'אנר הים תיכוני, מוזיקה טורקית והתחלתי ללמוד סלסולים. זה כאילו נגע בי מאוד חזק, הייתי לומד, מפרק סלסולים, כמו עמיר בניון כאלה גדולים, וזה מאוד משך אותי כל העולם הזה והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות, לא יודע מתי בדיוק אבל עברתי תהליך כזה".

 



במהלך דה וויס שירתת במקום מסויים בצבא ורק אחרי התכנית עברת ללהקה צבאית.

"התחלתי שנה בבסיס סגור והלכתי ל'דה וויס' ואז אחרי התכנית הלכתי שנתיים ללהקות צבאיות. השנתיים האלו, בזמן הלהקה, היו מלאות במוזיקה, וגם בשירות עצמו בטווח הארוך זה כן היה לי טוב כי עברתי המון הופעות שם, וביצעתי את השירים המקוריים שלי וככה זה גם עזר לי לאסוף עוד קהל. אבל כשאתה בצבא זה קודם כל הצבא וצריך לנהל את הזמן לפני הצבא, וזה בא על חשבון הרבה דברים ואין מה לעשות. בסופו של דבר, חוויה טובה כי הכרתי אנשים מדהימים".

לאחרונה הוצאת אלבום בכורה, איך הייתה העבודה עליו?
"הייתה עבודה מאוד ארוכה. תהליך כזה שהוא מאוד מאוד כיפי. זה צוות אחד שעשה איתי ממש את כל הדרך והם אנשים קרובים אליי, גם חברים שלי, ואז יצא שזה אלבום שלי שמרגיש מאוד משפחתי למרות שהוא שלי. וזה כיף זה הרגיש כמו ילד כזה שיוצא, למרות אני לא מכיר את ההרגשה אבל זה נראלי מספיק קרוב. זה תהליך ממש מלמד ואני כבר חושב הלאה, לאלבום הבא".

תגובות