בינלאומיים: חברי להקת או בוי יופיעו באל.איי. צילום: יחסי ציבור

בינלאומיים: חברי להקת או בוי יופיעו באל.איי

בחודשים הקרובים אנחנו הולכים לארח מגוון זמרים בין לאומים, מג'סטין ביבר ועד בריטני ספירס. אז גם להקת או בוי שלנו נוסעת למדינה אחרת להופעה. למה ומתי? כל הפרטים בכתבה

זה ידוע שאומנים בין לאומיים יוצאים לטור ומופיעים ברחבי העולם. בשנים האחרונות כוכבים רבים עושים כבוד לקהל הישראלי וכוללים את ארצנו הקטנה ברשימת המדינות בהן הם מופיעים. והנה, בחודשי הקיץ יגיעו לכאן ג'סטין ביבר ובריטני ספירס ואילו לאלי אספוסיטו רק עזבה אותנו. עכשיו, מהפך, גם אנחנו מייצאים כוכבי מוזיקה. כן, קראתם נכון - להקת או בוי היא להקה בינלאומית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהקה הכי מוש של התקופה האחרונה, לא מסתפקת בהופעות בארץ ורוצה להרחיב את אופקיה. אז בזמן שסטטיק ובן אל תבורי, קטריקס ודורון, האולטראס ועוד רבים וטובים יכבשו את במות יום העצמאות ברחבי הארץ, יטוסו חברי "או בוי" - ג'וי ריגר, דניאל גד, לי בירן וטום באום, ביום העצמאות להופעה מיוחדת בלוס אנג'לס. 

בשנה שעברה טסו חברי "לוקחים את הזמן", הלוא הם רוני דלומי, אליאנה תדהר ולי בירן להופעה מיוחדת בפני הקהילה היהודית. כאמור, השנה נוסעים לא אחרים מאשר "או בוי", שיופיעו באותו המקום באל.איי, מה שאומר שבירן יטוס זו השנה השנייה ברציפות להופעה בעיר המלאכים.

למי שלא היה מחובר למה שקורה בארץ בחודשים האחרונים, נספר כי "או בוי" היא להקה שנוצרה כחלק מסדרה בעלת אותו השם. הלהקה תפסה תאוצה גם אל מחוץ לסדרה ואף הוכרז כי הלהקה תקיים מספר הופעת ברחבי הארץ

 

 

 

תגובות