טופ 5: השירים האהובים של יובל דיין. צילום: זוהר רון

טופ 5: השירים האהובים של יובל דיין

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים- והפעם יובל דיין

יובל דיין פרצה לחיינו דרך התכנית "the  voice" באודישן בלתי נשכח. בשניות הראשונות סובבה יובל את כל המנטורים בשיר "שאריות של החיים", ובסופו של דבר בחרה בשלומי שבת. במהלך חצי הגמר, עשתה דיין הפתעה לכל התכנית, הצוות, המנטורים, והקהל, ופרשה רגע לפני הסוף. יובל דיין, כמו שאנחנו אוהבים, בנוסף לכישרון האדיר שלה היא גם יוצרת- כותבת ומלחינה, ובדיוק בגלל זה החלטנו לאסוף לכם את חמשת השירים שאנחנו הכי אוהבים שלה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאסוף-
השיר "לאסוף" יצא לפני כארבע שנים, והוא היה שיר הנושא של אלבומה הראשון של הזמרת. את השיר כמובן כתבה והלחינה בעצמה, וזה עוד יותר גרם לנו להעריך ולהתאהב בשיר. "אם הרוח הקרה תחלוף לי אולי זה טוב אולי פחות" היא אחת השורות שנגעה בנו הכי הרבה ועוררה בנו הכי הרבה מחשבה.

 

עד שתחזור-
את השיר "עד שתחזור" אמנם כתב והלחין עידן חביב, אך הוא מזוהה עם יובל דיין וגם הוא יצא לפני כארבע שנים. השיר הנעים והרגוע יושב בדיוק על קולה המרגש והנעים ועושה לנו טוב על הנשמה והלב.

 

אל תאמר-
את השיר אל תאמר הלחין דודו טסה, אך ביצעה בשלמות מוחלטת יובל דיין. משהו בקול שלה ובשיר הזה נוגע בנו, מרקיד אותנו, וממכר אותנו יחד, וזהו משהו מיוחד שלא בהכרח קיים ברוב הזמרים. גם השיר הזה היה חלק מהאלבום הראשון שלה, "לאסוף".

 

ליבי ער-
השיר יצא לפני כשנה וחצי והשתלט על תחנות הרדיו והיוטיוב. את השיר כתבה והלחינה יובל דיין בכשרונה הרב ושוב הצליחה לכבוש את כולנו. השיר אמנם עשוי משורות חוזרות, אבל הוא מאוד עמוק, "שוב אני ישנה, וליבי ער".

 

בדיוק כמו הירח-
השיר "בדיוק כמו הירח" יצא לפני כשנה וגם הוא השתלט על תחנות הרדיו ועל לבבותינו. גם את השיר כתבה והלחין יובל דיין , והשורה שכתבה שהכי נגעה בנו היא "בדיוק כמו הירח, אין לי אור שלי שייך, מקרניך הגדולות אלמד לזרוח".

 
תגיות
תגובות