סיכומוזיקלי:"בא במטרה להיכנס לנו ללב". צילום: זהבית לגאלי

סיכומוזיקלי:"בא במטרה להיכנס לנו ללב"

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם הבאנו לכם שיר חדש ללהקת חיל האוויר וגם, הסינגל החדש של עידן רייכל ועוד סינגלים שאתם פשוט חייבים לשמוע!

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

עידן רייכל - "אהבה כזו"

עידן רייכל הוציא לא מעט להיטים בשנים האחרונות בינהם ניתן לראות את "עכשיו קרוב", "לפני שייגמר", "שובי אל בייתי", "מכל האהבות", "שאריות של החיים" ועוד', בנוסף זכה בפרסים רבים ואף מופיע מעבר לים. השבוע הוציא סינגל חדש ומסקרן בשיתוף פעולה מיוחד עם הזמרת זהבה בן.

השיר החדש, "אהבה כזו" נכתב, הולחן, עובד והופק מוזיקלית ע"י רייכל עצמו. משהו בשיר מאוד אותנטי וטבעי, מזכיר את רוב שיריו של הזמר בסגנון אך עם טווסט מגניב ומיוחד בעלילה, את השיר הוא שר לצידה של הזמרת זהבה בן. משהו בשיתוף הפעולה הזה מסקרן במיוחד, שניהם באים מרקעים שונים לחלוטין זה מזה ודווקא שיתוף פעולה בין השניים הוא מסקרן ומפחיד באותה נשימה. מצד אחד השיר יכול להיות לא מעניין וממצה את עצמו די מהר ומצד שני להיות הצלחה גדולה ומעניינת במיוחד, אז במקרה של השיר הזה זה ללא ספק האפציה השנייה. משהו שם מתחבר לנו מושלם, כמו פאזל גדול שכל חלקיו הושלמו בצורה מושלמת. אז, השילוב בין זהבה ורייכל מתחבר בצורה מדהימה ומפתיעה בהלחט ויוצר החיבור יוצר שיר מצוין להפליא.

לסיכום: שילוב מיוחד שעשה עבודה מעולה. ★★★★★  

 

בן זיני וריקו - "עולם ורוד"

ריקו הוא זמר צעיר מתחום ההיפ הופ אשר מאחוריו עומדים שירים כמו: "הכל טוב", "מה באלה" ועוד' בן זיני לעומתו הוא כוכב רשת די מצליח בעל עוקבים רבים וסרטונים מצחיקים במיוחד שצוברים ויראליות באינסטגרם, השבוע החליטו השניים להתחבר לטובת שיר משותף.

"עולם ורוד" נכתב והולחן על ידי בן זיני וריקו כאשר על העיבוד ההפקה המוזיקלית בשיר הופקד חן מליניאק. השיר סך הכל כיפי ומתאים לאווירת הקיץ המתקרב אלינו בצעדי ענק וזה ללא ספק זמן מצוין להוציא שיר בסגנון הזה. סך הכל שיר די טוב ואף קצת מפתיע אך משהו בו מזכיר לנו מעט דברים אחרים שנעשים בארץ בתקפה האחרונה, בכל מקרה אני בטוחה שבמסיבות הקיץ הקרובות השיר עתיד לכבב.

לסיכום: התחלה טובה כצמד. ★★★

 

יהב טווסי - "ילד"

יהב טווסי כבש את כולנו עם כישרון בלתי רגיל בתכנית הראליטי "x factor ישראל". מאז סיום התכנית הוציא מספר סינגלים "לא ידעתי", "קם כל יום" ועוד' ואף התגייס לצה"ל. השבוע הוציא טווסי את "ילד" לכבוד יום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה אשר צוין השבוע. 

את השיר "ילד" כתב והלחין טווסי בעצמו דבר הניכר בביצוע שלו. משהו שם באוד אמיתי, טווסי מצליח בעזרת שיר לא פשוט לרגש, להחדיר את המילים ישירות ללב ומדבר על נושא בהחלט לא קל בעזרת שיר עדין, עצוב ויפייפה. הביצוע של טווסי טוב גם הוא ונראה כי מתחבר למילים וללחן שעשה בעצמו. 

לסיכום: עדין ומרגש★★★★★  

 

שווה האזנה

את הפינה הזו החלטתי להקדיש ליום העצמאות שחגגנו בשלישי האחרון, והנה כמה סרטונים שאתם חייבים לשמוע מתוך ההופעות של הזמרים המצליחים על הבמות הגדולות בערב העצמאות.

הזמר הראל סקעת העלה בערב העצמאות שלו סרטו בו שר את "עכשיו" יחד עם הקהל שבא לראותו. סקעת שצילם תוך כדי המופע והעלה ישירות לחשבון האינסטגרם שלו וגרם גם למי שלא נמצא בהופעה לחוות את ההיסטריה וההתרגשות מהבמה.

 

גם סטטיק שיתף בחשבון האינסטגרם שלו סרטון מתוך מופעי יום העצמאות שלו ושל בן אל. סטטיק שהעלה סרטון מתרגש ונתן לאלפי עוקביו הצצה להיסטריה סביב השניים גם בערב יום העצמאות, באותו שבוע מרגש כאמור הופיעו השניין גם כמופע החימום של ג'סטין ביבר (גם לשם סיפקו לנו הצצות בחשבון האינסטגרם) שלשום בפארק הירקון, ללא ספק שבוע מרגש עבר על השניים המצליחים. בסרטון שרים את הלהיט "זהב", בסרטון אגב צפו מעל לשלושים ושמונה אלף צופים! בהחלט מרשים!

 

אתם פשוט הכי יפים שאני מכיר 💪🏽

A post shared by סטטיק (@static_official) on

אליעד נחום הופיע גם הוא במופעי יום העצמאות השונים בארץ וכמובן שגם הוא סיפק לנו סרטון אינסטגרם מיוחד ישירות מבמת המופע ביבנה. הסרטון שגרף מעל שלושת אלפים צפיות באינסטגרם. בסרטון אנחנו רואים את כמות הקהל הגדולה, הצרחות וכמובן אליעד ששר את השיר "לנשום".

 

 

 

 

 

 

 

תגובות