סיכומוזיקלי: "אני לא רוצה שהשיר יגמר". צילום: יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: "אני לא רוצה שהשיר יגמר"

נועה בדש, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פאר טסי - מה שנשאר לך
פאר טסי כבר כבש את כל תחנות הרדיו, הפלייליסט, והאוזניים של כולנו. טסי לא מפסיק לעבוד וממשיך להוציא עוד סינגל ועוד סינגל. השבוע זכינו לשמוע סינגל חדש "מה שנשאר לך", בדרך לאלבום רביעי.

את הסינגל חדש כתבה והלחינה עדן חסון, והוא יושב בדיוק, בהתאמה, על קולו של טסי. אם זאת, ניתן לשים לב כי הקצב, והמנגינה של השיר, ברוב חלקי השיר, פחות מתאימים אחד לשני. המנגינה נוטה לכיוון יווני, עם טיפה מזרחי, בעוד שטסי מבצע את השיר ברובו במיקוד בסגנון המזרחי.

לסיכום: שיר טוב, אבל ציפינו לקצת יותר. ★★★

 

יובל דיין - דרך העיניים שלך

היא אחת הזמרות המדהימות והמוכשרות שיש לנו כיום במדינה, ובעיניי, אנחנו יכולים להיות רגועים שיש לנו זמרת כמוה בביצת המוזיקה המקומית.

השבוע אנחנו נמצאים בשבוע ימי זיכרון, לשואה, ולחללי מערכות ישראל. השיר שהוציאה יובל הוא חלק בפרוייקט "יצירת חיי" של YNET. יואב נפטר בקרב לבנון בשנה שהיא נולדה, ולאחר ביקור במשפחה של יואב, כתבה והלחינה יובל את השיר. אף על פי שהשיר נוגע בנושא מאוד כואב, יובל מגישה אותו ברכות, ונעימות, והשיר פשוט חודר לנו ללב ונוגע בנו. אני לא רוצה שהשיר יגמר.

לסיכום: התאהבתי. ★★★★★  

 

שיר זוארץ - סתם ככה
על שיר זוארץ סביר להניח שלא שמעתם עד עכשיו, אבל אנחנו משערים שאחרי שתקראו את הטור, ותשמעו את השיר, השם הזה יהיה לכם בראש במהלך רוב היום. שיר היא כוכבת חדשה שאף על פי שניסתה להשתתף בתכניות ריאליטי, החליטה לנסות ללכת לאו דווקא בדרך הפשוטה, ולנסות להגיע אל ליבינו בסערה.

את השיר "סתם ככה", כתב אבי אוחיון, ואף הלחין יחד עם מתן דרור. אף על פי ששיר תלמידת כיתת י"א בלבד, אפשר לזהות משהו מאוד בוגר בקול שלה, שממלא אותי ברגשות ומחשבות, בדיוק כמו השירים שאני אוהבת. אנחנו נחכה לשיר הבא ונקווה שהיא לא זמרת של להיט אחד.

לסיכום: נראה שיש לנו כוכבת חדשה עם קול מיוחד. ★★★★

 

יוסי שטרית - שיר של געגוע
יוסי שטרית הצליח לשבור את מחסום הריאליטי בלהיט הראשון שלו - "חצי רוסיה חצי מרוקאית" שזכה להמון השמעות ברשת היוטיוב ובקרב הנוער, המשיך לעוד כמה סינגלים והנה בא "שיר של געגוע".

הסינגל החדש שלו נכתב על ידי אבי אוחיון והולחן על ידי אסף צרויה, שני יוצרים בולטים כיום. השיר נוגע ויפה, ובהחלט נשמע כי הוא יושב טוב על קולו של יוסי שממשיך להתקדם ולהתפתח במקצועו. למרות זאת, נשמח שבשיר הבא יוסי ייצא מקו הנוחות שלו, ויפתיע אותנו.

לסיכום: אהבנו, אבל ציפינו ליותר. ★★★★

 

שווה האזנה

עידו דנקנר ושגיא ברייטנר מצליחים להפתיע אותנו כל פעם מחדש בשיתופי הפעולה שלהם. אף על פי שהאינסטגרם של שגיא היה מלא בעיניים אדומות בעקבות דלקת העיינים והגרון שיש לו, זכינו לשמוע השבוע גם ביצוע אחד מהמם של השניים לשיר "All time low". כמו שאנחנו רגילים, השילוב של השניים עושה לנו כיף וגורם לנו לרקוד.

 

All Time Low with @idodankner // #sagiandido #בוםבוםצאק // #alltimelow #jonbellion @jonbellion // #cover #beatbox

A post shared by Sagi Braitner | שגיא ברייטנר (@sagibraitner) on

 

תגיות
תגובות