דרך חדשה: שירה מרגלית משחררת סינגל ראשון. צילום: פזית גואטה

דרך חדשה: שירה מרגלית משחררת סינגל ראשון

כוכבת הרשת וזוכת "פרויקט הלהקה", שירה מרגלית, פורצת בקריירת סולו עם שיר ראשון וקליפ מושקע עם סיפור מרגש מאחוריו

את שירה מרגלית אנחנו מכירים כבר כמה שנים טובות מהעונה הראשונה של "פרויקט הלהקה" ששודרה בערוץ הילדים, שירה הגיע לסוף התחרות והייתה חלק מהלהקה שנוצרה בשם "סטארטאפ", עם השנים מרגלית צברה המון עוקבים ברשתות החברתיות על קאברים שהעלתה והשתתפויות בסרטונים מוזיקלים שהפכו לויראליים, והיום (ה') יוצא השיר הראשון שלה, "אמא צודקת תמיד" ("נתניה") לזכר אמה שנפטרה לפני מספר חודשים ממחלת הסרטן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"כתבתי אותו לאמא שלי כי היא ביקשה שאכתוב שיר על נתניה. ובאמת כמה ימים לפני שהיא נפטרה כתבתי אותו, אך היא לא הספיקה לשמוע". על משמעות השיר סיפרה כי: "זה שיר על הקלישאות היומיומיות שדוחקות אותנו ועל זה שכל מה שבא לנו זה לברוח ולעשות מה שמתחשק ומה שהלב אומר ולא מה שנכון ולא מה שההגיון דורש. זה שיר פופ רגאטון קיצי ואופטימי למרות הנסיבות שבגללן נכתב".

סינגל הבכורה. בימוי: אדם דויטש
 

את השיר כתבה מרגלית והלחינה אותו ביחד עם יובל בן סהל. השיר מאוד ניגודי, מצד אחד הכאב והגעגוע לאמא עם רצון לחגוג ולהשתחרר. זה היופי בשיר הניגודיות הגדולה, אחרי הפזמון מרגלית שרה על החברה מה היא מכתיבה לנו לעשות ושממוזיקה אי אפשר להתפרנס ואז מוסיפה שאמא שלה אמרה לה לעשות את מה שהיא רוצה, זה גורם לנו להאמין לעשות את מה שאנחנו אוהבים בלי להתחשב במה שהחברה אומרת לנו לעשות ופשוט להנות מהחיים.

אופטימית
אופטימית © פזית גואטה

הקליפ מושקע מאוד וצולם בכמה לוקיישנים שמוסיפים את כל מה שהחברה אומרת שצריך לעשות. שירה אף מגלמת בקליפ מספר תפקידים, מסטודנטית, מלצרית ועד אמא עסוקה. אין ספק שניחנת השקעה במה שמסתמן להיות סיפתח של קריירה פופית מעולה, בעיקר כי כבר בעבר זכינו לראות את יכולותיה המופלאות של מרגלית.

בהצלחה!
בהצלחה! © פזית גואטה

 

תגובות