מצליחים בריבוע: הזמרים שהתחילו ככותבי שירים לאחרים. צילום: גיא כושי ויריב פיין

מצליחים בריבוע: הזמרים שהתחילו ככותבי שירים לאחרים

כיום יש בתעשיית המוזיקה המון זמרים מצליחים, אך כנראה תופתעו לגלות שחלקם התחילו בכלל ככותבי שירים לזמרים אחרים ורק אחר כך נכנסו לעולם ההופעות והשירה מול קהל

עולם המוזיקה הישראלי שלנו הוא מאוד מגוון, ובתוכו יש גם המון יוצרים מוכשרים שעומדים מאחורי הזמרים המדהימים. אנחנו אספנו לכם בכתבה מיוחדת, את הזמרים שהתחילו מאחורי הקלעים ועברו לקדמת הבמה. אז מי הם הזמרים האלו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רותם כהן

רותם כהן התחיל את דרכו כתב שירים לזמרים דנה ברגר, אייל גולן, בועז שרעבי ושלומי שבת. הקריירה שלו כזמר התחילה בשנת 2013 בלבד, לאחר ששחרר את הסינגל הראשון שלו "אל העולם שלך", וכל השאר היסטוריה. כהן עבר תהליך, וכיום הוא נחשב לאחד מהזמרים המבטיחים בישראל.

 

קרן פלס

קרן פלס בתחילת דרכה, כתבה למירי מסיקה את השירים "נובמבר", "לשם" ועוד מספר להיטים נוספים. בנוסף, היא כתבה שירי מימון את השיר "תברח" ולהראל סקעת את סינגל הבכורה שלו- "ואת". לקריירת השירה שלה היא פרצה מאוחר יותר- רק בשנת 2006 לאחר שהוציאה סינגל בכורה- "איתי". פלס היא אחת מהזמרות המוכשרות במדינתנו אשר לא מפסיקה להופיע ולהפתיע בשירים חדשים. לאחרונה, פלס הוציאה אלבום עם רמי קלינשטיין ומופיעה איתו ללא הפסקה.

 

נתן גושן

נתן גושן הוא אחד מהשמות המעניינים והמצליחים ביותר בתעשיית המוזיקה כיום. אך האם ידעתם שהוא בכלל התחיל ככותב לרוני דלומי ולירן דנינו? גושן החל את קריירת השירה שלו מעט מאוחר יותר, לאחר הוצאת השיר "כל מה שיש לי". כיום גושן הוא זמר מצליח ומוכשר שלא מפסיק להוציא להיטים בארץ ובחו"ל.

 

רמי קלינשטיין

רמי קלינשטיין הוא אחד מהזמרים שהיא מזוהים עם מדינת ישראל. אבל האם ידעתם שהתחיל בכלל שככותב לגדולה מכולם, הזמרת ריטה? כפי שנאמר לעיל קלינשטיין כיום מופיע בסבב הופעות יחד עם קרן פלס. ולדעתנו, אין ילד או נער שלא מכיר אותו לאחר שכיכב ב"היי סקול פסטיגל 2".

 

ראיין טדר

ולסיום, הזמר הבין לאומי, ראיין טדר. טדר מוכר יותר כסולן להקת וואן ריפבליק. לפני תקופת וואן ריפבליק, טדר כתב לזמרים מצליחים אחרים כמו ביונסה וג'ניפר לופז.

 

 

תגובות