שילוב וויראלי: טיילור מלכוב ובן זיני בסינגל משותף. צילום מסך מהקליפ

שילוב וויראלי: טיילור מלכוב ובן זיני בסינגל משותף

היכונו לפצצה וויראלית: שני כוכבי רשת אהובים שחררו היום (א') את הדואט הרומנטי המשותף שלהם. האם זה עבד?

נדמה שכוכבי הרשת מתחילים לשים ידם על כל פיסה אפשרית, ואם הייתם צריכים עוד הוכחה שזה גם יכול להיות מוצלח - קבלו את הלהיט הבא שישובר את הרשת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שני כוכבי רשת גדולים ואהובים, טיילור מלכוב ("הבנים והבנות", "אונליין") וכוכב הסרטונים המצחיקים, בן זיני, שחררו היום (א') סינגל משותף בשם "טיי". מדובר בשיתוף פעולה ראשון של השניים ויותר מכך - הפרויקט המוזיקלי הראשון של מלכוב. לזיני המוזיקה לא זרה כיוון שלפני קצת יותר מחודש שחרר שיתוף פעולה מוזיקלי אחר, "עולם ורוד" שהפך לאחד מלהיטי הקיץ של השנה.

בסינגל הנוכחי, "טיי" (אותו כתב והלחין בן בעצמו) מסופר בעצם על אהבה צעירה ממבט ראשון מנקודת מבטו של הבחור ובהמשך גם של הבחורה. "טיי" זה בעצם קיצור של טיילור, מה שקצת גורם לנו לתהות - האם יש משהו בין השניים או שזו סתם מחווה חמודה עבור הדואט?

 

אולי לא מדובר בשיר פורץ דרך או אחד שממציא גלגל חדש, הוא גם נשען על אותו קו לכל אורכו, אך הפזמון הקליט, החיבור בין השניים, הכייפיות והאווירה החברית - גורמים לו לספק את הסחורה ולהיות אחד כזה שבהחלט יתפוס את הנוער. גם הקליפ שמשלב בתוכו התאהבות עכשווית לצד התאהבות שלהם כילדים - היא קסומה ומעוררת חיוך.

באשר למלכוב, היא לגמרי צולחת את מבחן הבכורה שלה במוזיקה, היא כובשת את המסך ואת האוזן וגם לנו בא לכתוב לה שיר אהבה ולהגיד לה "Stay"!

חיבור מעולה
חיבור מעולה © צילום מסך מהקליפ

כמו כן בקליפ מתארחים כוכבי רשת נוספים כמו דנה וונישטיין, נויה ארביב, ריקו ומאור גמליאל. כזכור, רק לפני מספר ימים ה-BFF של טיילור, גל גברעם, הוציאה אף היא שיר ראשון וכוכבת רשת נוספת, אנה זק, משתתפת בימים אלו בדוקו ריאליטי מוזיקלי של ערוץ 24. אז האם מדובר בטרנד חדש? כל עוד הסחורה המוזיקלית טובה - לנו אין תלונות.

תגובות